No hi ha dubte que un dels trets físics més característics de l'actriu Jennifer Aniston és la seva bonica cabellera. Durant la dècada dels 90 i principis dels 2000, el cabell d'Aniston es va convertir en el referent d'estil més buscat en totes les perruqueries i, encara que ja han passat més d'un parell de dècades des del seu boom com 'Rachel Green' en la sitcom 'Friends', el cert és que el seu cabell continua sent el centre d'atenció, acaparant totes les mirades quan arriba a qualsevol lloc. A causa de la fama del seu cabell, l'actriu ha volgut revelar, després d'alguns anys, un dels seus millors secrets per tenir una cabellera saludable, lluminosa i amb molt volum.
Seguint els passos d'algunes de les seves col·legues com Jennifer López, Jessica Alba, Drew Barrymore i Salma Hayek, l'ex de Brad Pitt va decidir crear la seva pròpia línia de cura capil·lar anomenada 'Lolavie'. Per demostrar l'efectivitat dels productes de la seva marca, Aniston va decidir publicar un vídeo en el compte oficial de 'Lolavie' a Instagram per explicar, per mitjà d'un breu tutorial, com s'ha d'utilitzar un dels seus productes estrella: un condicionador sense esbandida anomenada 'Perfecting Leave-In'' valorat en 29.00 dòlars en la seva pàgina web.
En el vídeo, que ja compta amb 4,8 milions de reproduccions, es pot veure que l'estilista de l'actriu, Chris McMillan, aplica una mica d'aquest producte al palmell de les seves mans per després aplicar-lo a les puntes del seu cabell per afegir un toc extra d'hidratació i brillantor. Mentre el perruquer afegeix el producte, l'actriu comença a eixugar-se els cabells col·locant el broquet de l'assecador cap a dalt. Amb aquest senzill truc, l'actriu aixeca la zona de l'arrel del cabell, creant un volum realment impressionant amb un pas molt senzill que no el pren més d'un parell de minuts.
En una entrevista per a Vogue, l'actriu revela en què es va inspirar per llançar la seva pròpia línia de cura capil·lar. "LolaVie, o almenys el concepte d'una marca de cura del cabell, va estar en desenvolupament durant gairebé cinc anys", va indicar Aniston. "Em vaig inspirar en la idea de crear productes que promoguessin la salut del cabell i que fossin multifuncionals, com una navalla suïssa... però que, alhora, no danyessin el cabell. Mentre treballava amb una altra marca fa anys, em va picar el cuc d'anar entre bastidors i desenvolupar productes, incloent la selecció d'ingredients i la creació de fórmules, i també el màrqueting que comporta. M'encantava el procés i volia fer-ho d'una forma molt més significativa que com a fundadora d'una marca",
En l'entrevista, l'actriu també va revelar els detalls de la seva rutina capil·lar i va resultar ser molt més senzilla del que aparenta. "La meva rutina capil·lar és bastant senzilla. Em rento i condiciono, m'aplico el 'Glossing Detangler' i em pentino, torno a cobrir el cabell en una tovallola durant 10 minuts, m'aplico un parell de dosi del 'Perfecting Leave-In' i després me l'asseco amb l'assecador o el deixo assecar al natural".