Georgina Rodríguez està molt contenta amb els resultats del seu reality "Soy Georgina", que va estrenar Netflix fa un mes, i que s'ha mantingut en el top 10 des d'aleshores. A més, la núvia de Cristiano Ronaldo s'ha sabut mantenir a la palestra com a bona influencera. Però la model sempre en vol més, i ara ha confessat en una entrevista que li demanarà a la plataforma de streaming de produir un reality de la reina Letízia.
La model i exballarina argumenta que "les persones se senten identificades les unes amb les altres de manera natural en veure's en una pantalla. M'encantaria, per exemple, veure un reality de la Reina Letízia!", va assenyalar en una entrevista amb 'Forbes'. Segons Georgina Rodríguez, mostrar una història personal en els mitjans de comunicació, especialment en una producció per a Netflix permet que el públic se senti identificat. "Soc molt conscient de la influència que tenen les xarxes i per això sempre intent actuar amb valors positius i amb respecte als altres. No m'espanta la responsabilitat. Està clar que a uns pots agradar-los més o menys, però sempre actuo des de la raó i el cor", va dir l'influencera.
La reina d'Espanya i la núvia de l'astre del futbol portuguès formen part dels personatges que impacten en la moda amb el que vesteixen. Georgina Rodríguez té gairebé 40 milions de seguidors a Instagram i tots els seus outfit es fan virals. Tant els seus looks esportius de marques de les quals és imatge, com les seves aparicions a la catifa vermella es converteixen en tendència. Per la seva part, la reina Letícia és molt conscient del missatge que envia amb el seu vestuari, ja sigui amb un polit estil 'working girl' o una elegància règia contemporània. Per exemple, quan Isabel d'Anglaterra va concedir l'Ordre de la Lligacama a Felip VI, Letizia va elegir un vestit i tocat de la marca sevillana Cherubina. Les recerques al Regne Unit per a aquesta firma es van disparar a Google un 108% respecte a la setmana anterior.
Recentment, la reina Letícia va assistir a la inauguració de la Fira Internacional d'Art Contemporani (ARC), que aquest any celebra el seu 40 aniversari i que es prolongarà fins al diumenge 27 de febrer. És un escenari on la monarca ha prodigat sempre elegància. En aquesta ocasió va vestir un vestit de jaqueta blau marí, un disseny d'Inés Martín Alcalde, que encara que és molt clàssic se li va veure supermodern. A més el tall de ratlla diplomàtica resulta especialment afavoridor per estilitzar la figura ja que equilibren la línia de les espatlles amb la dels malucs.
La reina Letízia sap lluir amb elegància i estil qualsevol vestit o vestit, així com Georgina Rodríguez també converteix en tendència els seus outfit. Per això l'influencera somia veure una sèrie sobre la monarca espanyola, on possiblement expliqui els detalls dels seus abillaments i el canvi que va donar la seva vida quan va conèixer el rei Felip IV, una mica semblant al que li va ocórrer a la model de Jaca quan va conèixer Cristiano Ronaldo.