Per bé o per malament, el documental de Georgina Rodríguez, parella del futbolista Cristiano Ronaldo, continua donant de què parlar. Des que va ser estrenat, el passat 27 de gener, no han parat les crítiques sobre la vida de l'influencera, que diu que va passar de no tenir res a "tenir-ho tot", quan es va convertir en la núvia del davanter del Manchester United.
El presentador de Telecinco, Jorge Javier Vázquez, ha descrit que la producció de Netflix l'ha deixat amb un sentiment de "impotència, rebuig, vergonya aliena". Assegura que el documental de la núvia del futbolista portuguès és desagradable per l'excés de superficialitat que té. Tanmateix admet que el personatge el guanya, l'atrapa i fins i tot al final "acaba caient-te fins i tot bé". Va destacar les contradiccions que mostra la vida de Georgina Rodríguez. "Plora bonic, s'escandalitza perquè li cobrin quatre euros per un cogombre en un hotel de luxe (quan utilitza l'avió privat com si fos un taxi) i ens ofereix ensenyaments vitals de saldo amb tal transcendència que sembla una d'il·luminada", va assegurar.
Encara que Jorge Javier Vázquez va reconèixer que la núvia de Cristiano Ronaldo és guapa, va dir que "la seva bellesa està en tot moment a punt d'estimbar-se pel barranc del chonisme més absolut". Georgina Rodríguez comenta al seu documental que li encanten les peces de vestir i joies de firmes de disseny reconegudes com a Prada, Balmain i Balenciaga, entre d'altres. No oculta la seva passió per les joies d'or i diamants que exhibeix en el seu dia a dia. Per això el presentador tampoc no reconeix que sigui una dona intel·ligent, "intel·lectualment crec que és una supervivent", sentència.
El presentador català també va enfilar contra les amigues de l'influencera que durant tot el documental no escatimen en elogis 'Gio', com l'anomenen en el seu entorn familiar. "Besen per on trepitja i la tracten com si fos Teresa de Calcuta", i suggereix que podrien caminar a la recerca del seu propi 'Cristiano' per complir el son|somni de la model. "Escalfen a la banqueta amb l'esperança que Ronaldo o un altre, què més dona, les converteixi en una altra Georgina. Imaginen que Georgina és una cosa així com una franquícia, però no. Georgina només hi ha una", els va recordar Jorge Javier Vázquez.
Va agregar que Georgina Rodríguez està conscient "de l'efímer que és tot en la vida i que la constància, la tenacitat i la disciplina són els valors que li impedeixen de sucumbir davant del fastuós univers que l'envolta". Va dir que l'influencera ha tingut la sort que un personatge com Cristiano Ronaldo es fixés en ella i només per això va passar a ser "molt famosa, amb una vida de luxe i esplendor". Però reitera que "el grau d'enamorament que té de si mateixa és una marca difícil de superar".
Des que Netflix va estrenar 'Soy Georgina', el documental s'ha mantingut entre els top 10 dels més vistos de la plataforma de streaming. A causa de l'èxit assolit, el gegant de streaming hauria pres la decisió de plantejar-li a Georgina Rodríguez una segona part del seu reality, que ja mateix podria estar rodant-se per ser estrenada el proper any, tot i que encara no hi ha hagut un anunci oficial sobre això.