Lamentablement, ni els més famosos no han pogut deslliurar-se dels efectes i de les pèrdues econòmiques provocades per la pandèmia per Covid-19 en els últims dos anys. I és que ha transcendit que la dissenyadora Victoria Beckham ha acumulat un deute de 64 milions d'euros (53,9 milions de lliures esterlines) a causa de les pèrdues milionàries de la seva empresa de disseny, segons va informar el tabloide britànic 'The Mirror'. D'acord amb l'esmentat mitjà, l'empresa de la dona de l'astre del futbol, David Beckham, ha augmentat 11 milions d'euros amb relació al deute acumulat el 2021.

Un portaveu de la firma de l'ex Spice Girls va indicar el següent: "els ingressos totals del grup Victoria Beckham Holdings van caure un 6 per cent a 36 milions de lliures (uns 43 milions d'euros) a causa dels efectes de la pandèmia mundial. Aquest grup va respondre ràpidament als efectes de la pandèmia i va controlar el seu efectiu i despeses, la qual cosa va conduir a una reducció significativa de les seves pèrdues operatives en un 57 per cent, gràcies a l'eficiència de costos en tot el negoci i el recalibratge del seu model comercial per fer-ho sostenible per al termini més llarg", deixant entreveure que l'empresa de Victoria Beckham està buscant noves alternatives econòmiques per fer-li front a aquesta crisi.

Victoria Beckham

Tanmateix, les finances dels Beckham han aconseguit mantenir-se relativament estables, malgrat aquesta milionària deute, gràcies als ingressos extra de l'exjugador del Reial Madrid, David Beckham, qui ha aconseguit duplicar els seus guanys en aquests últims anys en recaptar 14 milions d'euros el 2020, triplicant els seus ingressos del 2019, on només va aconseguir percebre 5 milions d'euros gràcies als seus acords comercials amb firmes com 'Adidas', la marca de whisky 'Haig' o la firma de rellotges 'Tudor'. A més, també s'ha convertit en tot un magnat al món del futbol en crear el 'Miami Freedom Park', l'estadi on jugarà el seu equip de futbol, l'Inter Miami.

Victoria Beckham perd seguidores en apostar per un sistema de talles poc inclusiu

A més d'enfrontar-se a les pèrdues econòmiques a causa de la pandèmia i la crisi financera a Europa, la dissenyadora britànica també ha perdut popularitat entre les seves seguidores en confessar públicament que la talla 34 podria representar fàcilment "el públic en general", la qual cosa equivaldria a una talla 'S', generant una gran polèmica entre els seus fans, que van indicar que els seus dissenys no eren per a gens inclusius. A causa de la gran controvèrsia generada per la seva declaració, la dissenyadora va decidir ampliar les seves talles fins a la 46, encara que no va aconseguir recuperar del tot la confiança d'alguns dels seus fans.

Així mateix, tot sembla indicar que la suposada mala relació que manté amb l'esposa del seu fill Brooklyn, l'hereva Nicola Peltz, no ha ajudat amb la imatge de la seva firma, ja que fonts han afirmat que la jove va preferir utilitzar un disseny de la firma Valentino per al seu casament i no un disseny de la seva sogra. Aquesta acció va poder haver confirmat que la relació entre elles no és la millor, encara que Nicola ho ha desmentit totalment.