Els que en saben d'audiències mantenen el mateix: l'èxit d'un programa cal buscar-lo en la seva segona emissió. L'efecte tafaner del primer dia contamina les dades. Les campanyes promocionals de les empreses fixen la data de l'estrena al cervell dels espectadors. I el morbo intrínsec de "a veure què fan aquests" fa la resta.

El programa estrella de 8TV ha passat del 6% al 3,8% en un dia. Mentre que l'esportiu Fora de joc que el precedeix aconseguia mantenir les dades de l'estrena ( 2,3%) 8 al dia passava de 126 mil espectadors a 79 mil. Les ressaques són feixugues. L'avantatge d'un programa de televisió diari és que l'alegria o la pena duren 24 hores. Fins el proper informe de Kantar Media, la implacable medidora d'audiències.

Que el programa va encara amb la L dels primerencs ho demostra el seu web. En temps de xarxes i internet, la seva pàgina es limita a reproduir íntegrament els 95 minuts nets de cada programa. 

Arucitys tampoc va poder mantenir les xifres, tot i que en aquest cas no era una estrena sinó el programa tres mil i escaig. La troupe de l'Alfons i l'Angie va fer un 4,7 de mitjana, tornant a encapçalar el rànquing de la millor quota de la cadena del Grup Godó.