Cada estiu la mateixa història, sembla la cançó de l'enfadós: les aerolínies de baix cost deixen abandonats molts passatgers, dins un avió o a una sala d'aeroport, sense explicacions ni un got d'aigua, que es fregeixin fins a la desesperació, la deshidratació i la indignació. Els passa a molts ciutadans anònims i, sorprenentment, a alguns VIPS que encara confien que una línia barata els farà el vol agradable. Li va passar a Jordi Robirosa d'Esports de TV3 i li acaba de passar a l'actriu de Polònia Agnès Busquets. La van deixar fregida 3 hores sense volar, dues hores dins un avió sense rebre ni aigua i si la reclamava l'havia de pagar. Ara demana que tots els passatgers com ella s'ajuntin per denunciar la companyia i rebre una indemnització, que Ryanair els nega perquè atribueix el retard a "problemes de trànsit aeri" i l'Agnès sap que això és mentida. No diu si viatjava amb el seu fill de 14 anys, el Pep, que va tenir amb l'actor Roger de Gràcia de qui s'ha divorciat.
@Ryanair more than 3 hours delaying, 2 into the plain , no one give us some water, unless you request for it. And you have to pay for it! Shame on you.
— Agnès Busquets (@nessbu) July 21, 2024
Flight Stanten to Barcelona FR9014 @Ryanair 🤬🤬🤬🤬 https://t.co/NGb5lzWeYm
— Agnès Busquets (@nessbu) July 21, 2024
Gent que estàveu en aquest vol i ara diuen que res de res… que sapigueu que @Ryanair_ES ens ha de compensar. @FACUA https://t.co/NGb5lzWeYm pic.twitter.com/zoCTaVFTD8
— Agnès Busquets (@nessbu) July 23, 2024
Els que vay volar a d’Stanted a Barcelona el 21 de juliol i her rebut un correu k no es responsabilitzen per causes tècniques, vol FR9014 sapigueu k si k podeu reclamar. @FACUA pic.twitter.com/nVYYjJ793Z
— Agnès Busquets (@nessbu) July 23, 2024
Fligth @Ryanair_ES FR9014 ens han de compensar, entreu aquí! pic.twitter.com/MEBzYXUmJh
— Agnès Busquets (@nessbu) July 23, 2024
Estic buscant gent k anés en aquest vol. @Ryanair_ES @Ryanair ens enganya i s’inventa k el retard va ser x transit aeri. Mentida. Acumulem proves , i denunciem plegats. Retweets 🙏🏼 https://t.co/LqV15WbLNs
— Agnès Busquets (@nessbu) July 25, 2024
"Ryanair, més de 3 hores de retard, 2 dins l'avió, ningú ens dona una mica d'aigua, llevat que ho sol·liciti. I ho has de pagar! Quina vergonya". El vol era de Londres a Barcelona el diumenge 21 de juliol. Quatre dies després Agnès Busquets està encara més indignada. Molta sort amb la reclamació. És Ryanair. De Londres a Barcelona hi ha moltes altres companyies.
Els problemes de Robirosa amb Vueling
Una companyia catalana, Vueling, el va deixat tirat amb la seva família a la Terminal sense poder anar de vacances tot i que tenien els bitllets comprats. És el conegut "overboocking" vendre més seients dels que té l'avió. Indignant. Robirosa es feia la foto a punt d'embarcar a Menorca, el vol anava ple i explota: "Fa més de 40 anys que volo i puc dir que cap companyia m’ha tractat tan malament com Vueling. Aquí em teniu començant les vacances amb la família amb un overbooking. És escandalós. Vueling". Minuts després afegeix: "Quan tingueu problemes d’aquesta mena utilitzeu reclamatuvuelo.com. Funciona sempre, atès que Vueling sempre intenta no pagar cap tipus de reclamació". Drames d'estiu.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!