Aitana és una superestrella. Qui li hagués dit quan la vam veure fent els primers passos per 'Operación Triunfo'. Realment, l'artista apuntava maneres, però el món de la música va, inclús, més enllà del talent de cadascú. Això sí, quan algú cau bé, com ella, té molt a guanyar i ho demostra cada vegada que apareix públicament. El seu pas pel programa va fer que la catalana aconseguís una base de seguidors fantàstica i a base de 'hits' i col·laboracions va aconseguir el seu objectiu: triomfar en la música. Ara, sempre que escoltem el seu nom, sabem que estem davant d'una artista internacional i ella ho sap. Aquest any, Aitana l'ha començat en el focus mediàtic perquè sí, el passat 20 de febrer va sortir, per fi, el seu documental.

'Metamorfosis' va ser una gran notícia per a tots els 'aitaners' perquè van poder veure com era la seva vida des de dins, la que no comparteix a les xarxes socials. Aquí mateix, de fet, vam comentar alguna exclusiva que va sortir com una escena amb Sebastián Yatra en què li deia que potser no estarien junts quan sortiria el documental. La producció va tenir de tot, també, moments molt íntims amb Cosme i Belén, els seus pares. Avui, que ja tothom els coneix, la cantant ha aprofitat per tocar la fibra els seguidors dedicant-li una recopilació d'instantànies preciosa a la seva mare. El motiu? El seu aniversari, 55 anys, i atents perquè, ni més ni menys, Belén era exactament igual que Aitana quan era més jove.
Aitana ha escollit un total de deu fotografies que mostren que la seva relació és fantàstica. Abans de tot, prepareu mocadors per llegir les paraules de felicitació que ha escollit: "mami yo te amo, y te amo tanto que me duele el corazoncito. feliz cumple a la jefa", fantàstic. Cadascuna de les imatges és espectacular i, de fet, en la primera, una de les poques antigues en què apareixen juntes, veiem a Belén com un mirall de l'Aitana actual, com dues gotes d'aigua. Per no parlar de com surt l'artista, amb la cara pintada i dues cues maquíssimes. La catalana, per completar la col·lecció, tampoc s'ha deixat alguna fotografia recent on la veiem molt i molt jove. Qui ho diria que bufa 55 espelmes.


A la cantant li fa mal el cor d'estimar a la seva mare i, a nosaltres, de veure-la a ella feliç. Estem convençuts que "la jefa" està ben orgullosa de tot el que està aconseguint la seva filla. Aitana és una de les artistes més estimades del panorama i en gran part és per aquestes coses. Ara que 'Metamorfosis' ha obert els ulls als seguidors sobre com és la seva vida, la cantant ha descobert una nova faceta seva. Aitana i Belén, quin duo, segur que algun dia li ha dedicat el 'hit' d'una companya, 'M.A.P.S'.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!