Mar Flores és una de les figures més representatives de la crònica social dels 90. És dins d'aquesta categoria de dones que van impactar a les audiències amb els seus cossos i posats davant de les càmeres, en aquella època no es parlava d'edició fotogràfica com a tal. Però, amb el pas del temps, les coses han anat canviant. A què es dedica actualment l'icònic rostre? Pel que sembla, té fins a 6 fonts d'ingrés.
Com va començar tot per a Mar Flores? La història és curiosa. Anava de passeig amb una amiga quan una persona els va dir: "Presentar-vos a aquest concurs, estem buscant el rostre dels noranta, estem buscant noies guapes...". Va decidir apuntar-se, el premi era realment temptador: viatjar a París i obtenir una xifra considerable. Així va ser nomenada 'Rostre dels Noventa' per la revista Elle i la resta és història. La fama, les connexions, el talent i l'astúcia l'han portat a tornar-se a si mateixa una dona polifacètica. Amb grans incursions en diverses àrees de l'entreteniment, els negocis i les xarxes. Avui dia, són moltes les marques i programes que se senten honrats de comptar amb la seva col·laboració. Te n'expliquem més en les següents línies.
Tots els treballs que exerceix Mar Flores
La mare de Carlo Costanzia ha tingut una carrera de model estel·lar. Va desfilar a Milà, Cibeles, Gaudí i altres sucursals de la moda. Això sí, sota el prestigi de les cases de moda més importants com Armani, Cacharel o Montblanc. Tanmateix, en deixar les passarel·les, no es va allunyar del tot dels reflectors. És per això que va ser presentadora de diversos programes com VIP nit i va participar en sèries com Ada Madrina i Canguros. Així com va tractar de provar sort en el setè art amb Resultado final, La vuelta de El Coyote i Los años desnudos.
El que més apassiona Mar és la moda, d'això no hi ha dubtes. Per aquesta raó va iniciar una carrera com a dissenyadora de bosses i complements. Amb Mar Flores Madrid, la seva firma, va llançar diverses col·leccions que es van convertir en un veritable èxit. Posicionant-se com una marca de luxe en poc temps per la compatibilitat dels seus productes amb la presentació d'aquests en passarel·les com complements.
Així mateix, redacta un blog que té com a tema principal el màrqueting. Un espai que també li reporta bons beneficis, ja que el seu nom continua generant rèdit en el dia d'avui. Al seu torn, les marques el paguen per exposar la publicitat dels seus productes, la qual cosa sol generar vendes i conseqüentment abundants bonificacions. Una cosa que ens porta a destacar el seu treball d'influencer. En l'actualitat té més de 300.000 seguidors a Instagram. Queda alguna activitat més que faci Mar Flores per generar ingressos? Sí. Sempre que la seva agenda li ho permet, fa aparicions públiques per a alguna marca. Això, és clar, és un servei de pagament. Perquè el seu rostre ja té un valor, és una figura que s'ha construït en tots aquests anys i continua treballant al món de les celebritats espanyoles.