No només el llegat dels seus pares li serveix a Tamara Falcó per viure còmodament, ja que són moltes les fonts d'ingressos que ella sola genera. Icona per a molts, al que se sumeixi ara la seva condició d'aristòcrata gràcies al títol de marquesa de Griñón, la filla d'Isabel Preysler ha sabut donar forma als seus propis projectes. Col·laboracions televisives, com la seva participació setmanal en 'El Hormiguero', contractes publicitaris com a imatge de marca i un rendible paper a les xarxes socials i és que, malgrat que Tamara Falcó no és gaire activa en xarxes socials, les seves comptades publicacions solen obeir, en general, a suculents contractes publicitaris.
De fet, segons publica diversos mitjans, la marquesa de Griñón podria estar cobrant prop de 4.000 euros per cada post d'Instagram, una quantitat gens menyspreable i que ella mateixa gestionaria a través de la seva pròpia oficina. Així, el seu milió i mig de seguidors s'haurien convertit en una altra font d'ingressos per a ella. Tamara Falcó hauria firmat un contracte amb una coneguda firma de rajoles de la qual la seva mare també hauria estat imatge. La suma de les seves accions amb la marca, sumat a haver gravat l'anunci publicitari, li hauria suposat a la marquesa de Griñón uns 150.000 euros. Però els seus ingressos no acaben aquí, ja que Tamara estaria ingressant uns 30.000 euros per cada assistència a un esdeveniment.
En el que es refereix la seva participació en el programa de ràdio 'Europa FM', Tamara Falcó cobraria el mateix que la resta dels col·laboradors, 15.000 euros per programa. Unes quantitats que farien que la marquesa de Griñón tingués uns ingressos mensuals molt superiors a la mitjana. Avui dia, el seu èxit financer supera fins i tot el de la seva mare, Isabel Preysler. I no és per a menys, amb ingressos que freguen els 900.000 euros anuals, Tamara Falcó ha aconseguit construir un imperi amb la seva presència a la televisió, les xarxes socials, diversos negocis i, per descomptat, la seva habilitat per generar polèmica.
La transformació de Tamara Falcó va començar el 2019 quan va decidir participar en 'MasterChef Celebrity 4', un moviment que la va catapultar a la fama. La seva naturalitat i carisma van conquerir al públic, guanyant el concurs i emportant-se no només el premi, sinó també l'atenció de marques i mitjans de comunicació. A partir d'aquell moment, Tamara es va convertir en un fenomen mediàtic.
Tamara Falcó cobra 10.000 euros mensuals per presentar-se en 'El Hormiguero'
Un dels pilars econòmics de Tamara Falcó és la seva participació en 'El Hormiguero', on col·labora tots els dijous des de fa diverses temporades. Aquest espai li genera un ingrés mensual de 10.000 euros, la qual cosa equival a 2.500 euros per cada aparició setmanal.
Un imperi de moda que també la fa facturar
No tot és televisió en la vida de Tamara Falcó. La socialité ha diversificat les seves fonts d'ingressos de manera intel·ligent. A través de la seva pròpia empresa de representació, Gypset Living SL, gestiona les seves múltiples aparicions públiques i contractes. També ha fet incursions en el món de la moda amb la seva marca TFP by Tamara Falcó, on dissenya peces exclusives que es venen com a pa calent.