Alba Carrillo no suporta la humiliació del porter del Reial Madrid, Thibaut Courtois, que després de fer-se públic que tenia una relació amb la model, va acusar-la de mentidera i va dir a la premsa que s’havia inventat que fossin nòvios.
Ahir a la nit, en una entrevista al programa El transistor d’Onda Cero, Courtois es va reiterar en les seves declaracions sobre Carrillo. El presentador, José Ramón de la Morena, li va demanar si és un problema que “te saquen con una señorita, o lo que sea”, i ell va dir-li que tot el que s’ha comentat d’ell i de la model “ha hecho daño a mucha gente, entre ellos a mis dos hijos”.
Unes paraules que Alba Carrillo s’ha pres fatal. Així ho ha fet notar avui a Ya es mediodía, el programa on col·labora a Telecinco. Furiosa, la model ha esclatat definitivamente contra Courtois: “Si tienes dos hijos, vigila tu pito. No te lo voy a tener que vigilar yo”. El porter del Madrid ha estat immers en diversos escàndols sexuals, i Carrillo ara hi suca pa. La model salta també contra de la Morena, que la titlla de “señorita”: “Señor José Ramón de la Morena, qué pasa, que como eres amigo de todos mis ex, ¿vienes a darme? Yo soy señora, no señorita. Porque a mí no me paga un futbolista, una casa con servicio y con bolsos. Quien se quiera dar por aludida, que se dé”.
Después de la entrevista que De la Morena le ha hecho al portero del Real Madrid y en la que éste ha dicho que "pasó de Alba Carrillo" la colaboradora se ha puesto firme #YaEsMediodía199 https://t.co/4rsPDaV5an
— Ya es mediodía (@yaesmediodiatv) 28 de marzo de 2019
La model porta setmanes intentant mantenir la compostura, però ja no pot més: “Muy feo, señor Courtois. Porque yo te he estado defendiendo y has tenido muy poca vergüenza. Y tendrías que haber dicho esa señora es una puñetera señora con mayúsculas y yo la he vapuleado. Y por cierto, no te estás concentrando en el fútbol porque el otro día te metieron en Bélgica la de Dios es Cristo. He dicho”. Cop a la taula, per a demostrar que està enfadadíssima.
Carrillo sap que la venjança és un plat que serveix fred, i després de tants dies esperant el seu moment, ara ensorra definitivament la imatge del porter del Madrid insinuant que els escàndols continuen centrant la vida íntima del belga: “Tiene la bragueta demasiado suelta”.
Thibaut Courtois, tocat i enfonsat per Alba Carrillo, que no el vol tornar a veure ni en pintura.