Quan algú pateix càncer desperta una onada d'empatia que augmenta si és una persona jove. Si a sobre és un famós fill de ultra-famosos l'opinió pública se sensibilitza especialmente. El cas d'Álex Lequio Obregón és  significatiu. La premsa ha estat curosa en no fer fotografies del noi durant la seva estada a Nova York per tractar-se el càncer del qual no n'ha transcendit res. Per això és sorprenent que la reaparició pública del noi sigui a les seves xarxes promocionant un restaurant japonès:

missatges lequio

@Alex_Lequio

Senyal de normalitat o frivolitat? La setmana vinent obre a Madrid un local de menjar japonès d'Alcobendas i pel que sembla el jove de 25 anys n'és un dels promotors. Álex Lequio convida els seus seguidors a escriure-li en privat a les xarxes per apuntar-los a la llista. El noi no està centrat ja que va informar d'un local que no era i per això a la xarxa escriu: "La información que habéis leído es incorrecta". El negoci és el negoci.

alex lequio gtres

GTRES

Així com el seu pare no té problemes en aparèixer a Telecinco cridant com un energúmen en un programa absurd del Mundial que ja ha estat cancel·lat després d'una sola emissió, el fill sembla estar recuperat. L'alegria per la seva recuperació contrasta amb la sorpresa que reaparegui d'aquesta manera tan poc ortodoxa. Recorda quan Raquel Sánchez Silva va reaparèixer un cop mort el seu marit per promocionar una marca de mòbils agraunt haver rebut el condol a través del seu Nokia. El món dels famosos és rar.