La ultradreta convulsiona davant la sessió final del debat d'investidura. La probable elecció de Pedro Sánchez turmenta les malicioses ments dels seus seguidors i altaveus mediàtics, fent-los vomitar bajanades a tort i dret. Tot i que, com en totes les facetes de la vida, hi ha qui destaca en aquest 'art'. El de vomitar, és clar. Hi ha un periodista que és el mestre Yoda de la infàmia, i no és un altre que el veterà columnista de 'La Razón', Alfonso Ussía. El madrileny és una aposta segura. No importa del què parli. De política, de societat, de curses de cavalls o de la reproducció de la mosca de la fruita. L'home és capaç de convertir allò que toca en porqueria (però no a l'inrevés).
Entiendo que puede parecer duro. Pero mañana no se vota una investidura. Se vota un Golpe de Estado contra la democracia y la unidad de España.
— Alfonso Ussía (@alfonso_ussia) 6 de enero de 2020
Ussía prem gas a fons excitant la parròquia fatxa, qualificant la votació final al Congrés com un cop d'estat. "Entiendo que puede parecer duro. Pero mañana no se vota una investidura. Se vota un Golpe de Estado contra la democracia y la unidad de España". Els mots democràcia i unitat d'Espanya, en boca d'un extremista de dretes, no poden sinó espaterrar al personal. Un home que representa el pitjor dels ultres donant lliçons de ves-a-saber-què, quan viu una realitat que ja no és ni en blanc i negre. La seva està esculpida en pedra i amagada a una fosca caverna. La provocació victimista i incendiària d'Ussía ha rebut la seva merescuda recompensa: una safata gegantina de galetes perquè les remulli al cafè torero que l'acompanyarà durant la investidura.
Eso no va a ser nada, hombre. Ya te avisaremos cuando te tengas que poner nervioso de verdad.
— 🏅Marta DP🎗️#femxarxa🎗️#ÒmniumCultural (@MartaDuport) 7 de enero de 2020
Mientras, un abrazo de indepe. Tranquilo, estoy vacunada hasta del tifus. No voy a pillar nada.
Qué mala suerte tiene españa con gente como usted que no sabe ni respeta los acuerdos entre partidos.
— MrsPottery (@MrsPotterypot) 7 de enero de 2020
Andalucía Madrid y Murcia tienen gobiernos de coalición, y nadie les dice nada. Qué pena me da españa con esta derecha tan alejada de Merkel 😢
Ayyyyy, se me olvidó dibujarlo a Ud. Pero es que tanto facha ya no me cabía! pic.twitter.com/WeRbnHGw4m
— “Bicman” 🌕🍋📒💛😇 (@JordiMagria1) 7 de enero de 2020
El golpe se lo dió usted en la cabeza. Busque un médico, mejor un veterinario.
— JJ Spin (@joanSpin) 7 de enero de 2020
Los españoles votamos un golpe de Estado, no como Franco que instauró la democracia fusilando y bombardeando con amor.
— Nacho Tergal 🥁 (@HMonstertsch) 6 de enero de 2020
Golpe de Estado son los 30 muertos causados por su colega Jeanine Áñez en Bolivia. Golpe se Estado es el que lleva intentando Guaidó mucho tiempo. Golpe de Estado es el que su otro colega, Hermann Tertsch, promueve desde la Eurocámara. Lo que va a pasar mañana se llama DEMOCRACIA
— Juan Pablo (@JuanPablo_1985) 6 de enero de 2020
Gplpe como el del asesino franco? Calla ,que ese no se votó. Entró en andalucia degollando gente....
— Pepito Grillo (@iaiopep) 6 de enero de 2020
Siguiendo tu lógica lo de Tejero para ti fue democracia en estado puro, supongo.
— The Ineffable Nixarim 🎄🐍🐛 (@Nixarim) 7 de enero de 2020
Hay ofertas en pasajes de avión para Somalia muy buenas!!
— MariSol Solet (@MariSolSolet) 7 de enero de 2020
Si pillas "grupo" aún sale más barato 😂😂😂😂
Alfonso, un consell. Perquè no t'independitzes d'Espanya? S'acabarien els teus malsons i terrors nocturns, aquells que et fan piular per les nit. Hauràs de marxar lluny, ja que tampoc t'estimes Europa, a la que titlles de "p....". Per cert, si busques cops d'estat, la tens a tocar: pregunta els teus compis de la JEC.