Guerra dins la ultradreta espanyola. Tres dels personatges més sinistres: Alfonso Ussía veu censurada la seva columna a La Razón pel seu encara director Paco Marhuenda que l'ataca al programa de Federico Jiménez Losantos. Aquest dimecres la contraportada del diari del Grup Planeta ja no tenia l'article d'Ussía, que podeu llegir aquí, sinó una columna d'opinió de Marhuenda.

El director del diari ha explicat la seva versió d'on ve la guerra amb Ussía: Marhuenda passava a escriure a la contraportada del diari i Ussía s'oposava a compartir el que fins ara era el seu espai.

Així ho explica Marhuenda a la ràdio: "Alfonso Ussía ha publicado durante 12 años lo que le ha dado la gana. Ha escrito artículos contra la propiedad, el Grupo Planeta, contra el fallecido y querido amigo José Manuel Lara, contra Antena 3, contra la Sexta y nunca se le dijo nada. Mi subdirector le llamó para decirle que el director, que soy yo, iba a escribir con él todos los días en la última página. Y en un ataque sorprendente dijo que no compartía conmigo la página , por lo visto es propietario de la página, y que dejaba de escribir. La polémica no tiene que ver con el coronavirus. Aunque decidió que no volvía a escribir, mandó un artículo crítico con el gobierno y le dije que contenía imprecisiones que me han desmentido".

La tesi de Planeta és que el problema no era l'article concret, que certament no conté res que no digui habitualment La Razón, sinó un atac d'egolatria d'Ussía. Segueix Marhuenda recordant que un article d'Ussía acusant Leo Messi de drogar-se va suposar una greu condemna econòmica contra el diari "Nos ha costado mucho dinero. Todo tiene un límite. Fue desleal llamándome censor en twitter. Hace mucho daño a una empresa con 200 familias. Éramos muy amigos y estoy muy dolido. En lo personal no quiero saber nada más con él".

GTRES

Ussía no s'ha quedat callat. Després de dir-li a Marhuenda "censor" ara li diu "mentider":

Baralla de verdulers i peixeteres al mercat de la ultradreta espanyola. I la societat mira agraïda l'espectacle denigrant i patètic que fa passar millor el confinament.