Espanya no està preparada per la naturalitat dels Almaia. Alfred i Amaia o Amaia i Alfred, tanto monta monta tanto, estan trencant més tabús que El Chikilicuatre. Després de l'escandalera pel fet que es regalessin un llibre per Sant Jordi (un llibre!) a la roda de premsa oficial prèvia al viatge cap a Lisboa, on la nit del 12 de maig sabrem com queda Tu canción, hem viscut un altre moment espontani de la gran Amaia d'Espanya:
DIRECTO ¿Qué no va a faltar en la maleta que Amaia llevará a Lisboa? El libro que le regaló Alfred https://t.co/62V8GyDMYy pic.twitter.com/hHJ2iCB3OK
— eurovision_rtve (@eurovision_tve) 27 d’abril de 2018
La pregunta d'esma del periodista dropo: ¿Qué os llevaréis en la maleta?. Alfred "Mi pin de Bowie y un libro" i Amaia "España de mierda". Aplaudiments, riures, Roberto Leal que ha perdut els musculets de cop i els directius de TVE maleint Gestmusic per colar al seu programa estrella, OT, una navarresa més perillosa que les del bar d'Alsasua o la víctima dels Sanfermins que no es va oposar a ser violada per cinc alhora. Twitter hiperventila amb els que no entenen que un llibre d'Albert Pla pugui ser llegit. Són els que cremen Fariña o per Sant Jordi no es regalen res.
Ojalá quedemos los últimos, yo no veré el festival, no me representais
— Raúl Izquierdo Nieto (@rinbcf1985) 27 d’abril de 2018
Vaya par de gilipollas. Y la culpa es de los cómplices que permiten que vayan a represantar a su y nuestro país, España. Me alegro de que Eurovisión esté visto como algo poco serio, y espero que se larguen pronto de esta "España de mierda" que tantas cosas malas tiene.
— Juan Herrera (@juanhebr) 27 d’abril de 2018
Ni pizca de gracia.
— tony_seawillis (@tony_seawillis) 27 d’abril de 2018
Eurovisión es cada vez más un asco. Todo politizado. A mí me interesa España, y no la gente que quiere hacerle daño. Fuera estupideces. España y los españoles, somos lo importante. El Bien Común de todos. Y los que siembran odio, desde donde sea, sobran, están demás. Buen día. pic.twitter.com/IYVMeLrkrD
— MARIA DEL CARMEN SOU (@MARIADE75228006) 27 d’abril de 2018
Les va a caer de nuevo la del pulpo, porque esa "España de mierda" es así. Pero no puedo reírme más y decir que Amaia es auténticamente maravillosa.
— Verónica (@ByVrnk_) 27 d’abril de 2018
Para mierda lo que vamos a hacer en Eurovision otro año mas
— Jorge AlcazarSanchez (@JAlcazar86) 27 d’abril de 2018
Els que insulten els Almaia voldrien que Espanya fes el ridícul. Detesten la pluralitat i no han llegit un llibre en sa vida. L'any que ve, que enviïn a Eurovisió a Loquillo.