Ana Rosa està nerviosa, què li passa a Ana Rosa? Mediaset i Atresmedia cotitzen a borsa. Són dues empreses de telecomunicacions que guanyen diners amb la publicitat si fan audiència. La que durant anys ha estat batejada com "la reina de las mañanas" fa mesos que pateix. Ana Rosa Quintana està quedant cada dia per sota de Susanna Griso. Ahir va fer un pobre 12,2%, Espejo público un 14,5 i Els matins les va doblar: 28,2%. A Espanya li va igual: perd cada matí. Aquest dimarts s'ha llevat de mala lluna amb les dades d'audiència i ha decidit passar de la crítica a l'insult. Ha triat el més tronat dels qualificatius: mamarracho.
Els tertulians palmeros prefereixin dir-li "covard", "indigne" o "trampós" però la Quintana ja no sap com vèncer la Griso. Amb Gran Hermano sota mínims, ha triat un altre reality per comentar: El procés. I no aixeca cap. I clar, quan insultes des d'un programa de TV les xarxes et tornen l'insult multiplicat. Una selecció dels menys feridors:
Una de les conseqüències del procés ha estat que ja tothom gosa atacar les institucions catalanes. Els programes de crònica rosa i negra s'han passat a la crònica política. I entre l'original i la còpia sempre és preferible el primer: Ferreras va fer rècord amb Al rojo vivo: 19,3% amb el viatge de Puigdemont a Brussel·les. Paolo Vasile té la mosca rera l'orella. Planeta li està menjant la torrada. Sempre pot felicitar-se amb el fet que a TVE li va molt pitjor: Los desayunos van allargar-se fins a la 1 del migdia fent un tristíssim 3% de share. Ara sabem per què volien intervenir TV3: perquè no la miressin ni tan sols els unionistes.