S'ha acabat l'espera, dilluns s'estrena la nova etapa d'Ana Rosa Quintana a Telecinco. Arrenca 'TardeAR', la nova aposta de Mediaset per a les tardes de la cadena, en substitució del defenestrat 'Sálvame'. L'autoproclamada reina dels matinals torna a l'horari vespertí, als orígens, i ho fa amb 67 anys. Hauria d'estar jubilada, però ella no pensa marxar a casa. La presentadora i ama del 75% de la graella de la cadena pensava que aquesta aventura tindria premi doble, el d'enterrar Pedro Sánchez. O canvien molt les coses o es quedarà amb un pam de nas. I podria no ser l'única plantofada: hi ha cert rum-rum sobre la bona marxa del projecte. Si l'Ana Rosa fracassa, a Borja Prado i Alejandro Salem se li enfonsa la paradeta definitivament. Se la juguen.
Després d'un estiu negre i d'un retorn a la normalitat poc lluent, l'única bona notícia als despatxos de Mediaset és que 'La mirada crítica' d'Ana Terradillos i 'Vamos a ver' de Joaquín Prat estan salvant els mobles. Són els últims reductes d'un lideratge que avui sembla història antiga. Tots dos programes són de la seva productora, i els seus responsables són les nines dels seus ulls. L'objectiu és repetir les xifres en horari de tarda, un repte majúscul. L'hora de la veritat ja és aquí. El morbo és als audímetres.
Parlant de veritats, però, la cosa comença malament. Ja saben que un dels motius de la cancel·lació de 'Sálvame' va ser polític. Telecinco està colonitzada per la dreta extrema i l'extrema dreta, i Jorge Javier Vázquez era una pedra a la sabata. Per això van anunciar que la nova singladura de l'Ana Rosa prescindiria de qualsevol mena de contingut o opinió política. Com a broma, boníssima. Com a realitat, un parany. Ja sabem que dilluns a la tarda, entre col·laboradors com Alaska, Mario Vaquerizo o Cristina Cifuentes, assistirem a una homilia de Quintana. Un editorial marca de la casa que es dirà 'FirmAR': ha de continuar picant pedra a favor dels seus. Però hi ha un altre engany, en aquest cas de rabiosa actualitat: la moda de la intel·ligència artificial. S'han passat. Aquest és un frame de la promo de l'espai, amb una Ana Rosa fake de fa 30 anys.
Els retocs han continuat de manera descontrolada amb altres imatges promocionals. Ana Rosa Quintana no sembla Ana Rosa Quintana. La manipulació fotogràfica s'ha menjat el personatge fins a convertir-la en un ser desconegut. No ha passat per alt aquest detall a xarxes socials, gràcies a publicacions com el del compte 'Algo pasa TV'. Aquí veiem dues instantànies de la presentadora totalment irreals. Les que sí que són autèntiques són les crítiques dels haters del programa, que han ofert la seva salutació per avançat: "FacheAR", "se pasaron 3 pueblos con el photoshop", "me da repelona todo de esta mujer y de este programa", "ahora tenemos soflamas mañana y tarde"... Un festival. O un festivAR, vaja.
Ale. A FacheAR y a FracasAR
— Baby, break the tension 💎 (@lord_raid) September 15, 2023
PETARDEAR
— patatitafrita (@PazPrezMuoz1) September 15, 2023
Es q ni borracha vamos
— Libythea Celtis (@libythea_celtis) September 15, 2023
Me da repelona todo de esta mujer y de este programa.
Se pasaron 3 pueblos con el photoshop
— RITA (@rita_martin) September 15, 2023
¿Esa es facharosa? Le habéis quitado 30 años, por lo menos.
— Tiazolina (@tiazolina) September 15, 2023
Esto va a ser como la “Inteligencia artificiAR”
— Cadian (@Caditen) September 15, 2023
Soy pero no estoy.
Menudo planazo de invitados 😂.
— R.M.Baquero (@rmbaquero) September 15, 2023
Hacéis bien de anunciarlo para no hacer ni el intento de verlos.
La villareja tiene más ego que photoshop
— ETĖREO✵ (@etereox) September 15, 2023
No me digas que va con editorial también…!!!!!! Y luego dice que no es derecha mediática….. 🤦🏻♀️ Ahora tenemos soflamas mañana y tarde. Está claro lo que quería!!!!
— befriend (@amojque) September 15, 2023