Ara que tota la premsa espanyola dona per enterrat el procés independentista no poden evitar seguir deshumanitzant els polítics indepes. Se'ls veu el llautó: no són anti-indepes sinó anticatalans. Si fa uns dies era La Sexta que feien una imitació de Míriam Nogueras totalment catalanòfoba, titllant de racista que la Generalitat gestioni la immigració, ara és Telecinco qui fa que Carlos Latre imiti Carles Puigdemont al magazine més anticatalanista de la TV: El programa de AR. Si Latre havia caigut baix imitant un Donald Trump que feia la gara-gara a l'autèntica Díaz Ayuso ara toca fons imitant Puigdemont, un polític que Latre mai va fer a Polònia perquè el broda Queco Novell. Latre a TV3 feia de Junqueras i ara Ana Rosa Quintana li fa fer de Puigdemont per humiliar l'autèntic expresident al qual detesta des de fa anys. L'imitador de Castelló ha trobat la veu però gens el tarannà de l'expresident, perpetrant una paròdia catalanòfoba. Comença així: "Estoy cansado porque acabo de venir dentro de un maletero". Indigne venint de Carlos Latre, digne de la Quintana.

La imitació deia coses com aquestes: "Aquí falta pa amb tomàquet i fuet, ser exiliado es carísimo, allí me dan baguette con ketchup. Hablo con Pere Sánchez para que me de la amnistía, es cansado. De momento tengo las fronteras. El catalán y el castellano son primos hermanos,' Hola' se dice igual, 'qué tal' es igual. El catalán és mes maco. Con los mossos en la frontera lo tendré más fácil, se pondrán de lado y paso. Soy el Harry Potter de Catalunya, cuando crees que me ves cruso la frontera". Aleshores per més catalanofòbia a Telecinco li recorden al fals Puigdemont que el CEO ha fet una enquesta que diu que els catalans són els que més antipàtics cauen a Espanya i ho titulen així "¿Es culpa de Puigdemont?". La culpa de la catalanofòbia la té més la senyora que va de groc, com els llaços dels presos polítics: Ana Rosa Quintana.



Latre seguia amb el suposat gag: "El procés no está acabado, vendrá la independencia, nos llevaremos muy bien. Los andaluces caen mejor porque cuentan dos chistes y al pedir una cerveza te ponen dos tapitas. Ets grasiosa Ana Rosa. ¿No tenéis fuet? Se os ve el plumero Haremos la sardana en Extremadura. No me digan que soy de ultraderecha, por favor. Soy periodista como tú y no quiero nada con Vox". Ana Rosa Quintana no se n'amaga: "A mí me encanta Catalunya, si no fuera por usted sería estupenda. Usted dice que és periodista pero no como yo". Per fortuna, com ella no existeix ningú altre. Latre, ex del Polònia, ex de Crónicas marcianas, ara venut a un programa fent un paper galdós. Per haver signat un contracte que no calia, el de fitxar per Telecinco per un programa fracassat i ara un d'ultradreta. Quo vadis, Latre. On vas.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!