Canvi radical el que ha experimentat Anabel Pantoja, en plena crisi familiar del seu clan marcat per la polèmica de la seva tia, Isabel Pantoja, amb el seu cosí, Kiko Rivera. La tertuliana de Mediaset, aliena a la polèmica, ha decidit reinventar-se i estrenar una nova faceta en temps de pandèmia. Una etapa de la que ha presumit a les seves xarxes socials, per a sorpresa de molts.
La tertuliana de Telecinco, qui actualment viu atrapada a les Canàries recuperant-se de la ruptura del peroné que va patir practicant surf, ha anunciat la seva nova faceta com a dissenyadora de bosses. Una col·laboració que ha estat possible gràcies a l'interès que la firma MontSaint ha mostrat per ella, i amb la que Anabel Pantoja es proposa augmentar els seus ingressos ara que no pot anar a la televisió tant com li agradaria. "No puc estar més il·lusionada de poder ensenyar-vos, per fi, una col·laboració molt especial", escriu en el seu compte d'Instagram juntament amb un vídeo on surt promocionant els seus nous dissenys.
Concretament Anabel Pantoja ha dissenyat dues bosses, un en negre i un altre en gris, fets amb niló i que tenen un preu de 25.95 euros. "Menys és més i aquest company de viatge no necessita més que la teva actitud i somriure per a tots els moments que viureu...". Aquest és l'eslògan amb el que la firma de moda, segons es pot llegir a la seva pàgina web, pretén vendre al públic les bosses que ha dissenyat la neboda de la Pantoja. "El preu fumut", "Que lletges les bosses" o "No compreu res, que sinó mai treballarà i dóna un pèssim missatge a la joventut" són alguns dels molts atacs que els seguidors d'Anabel Pantoja han escrit a les xarxes socials. Aconseguirà fer competència a Louis Vuitton? O ningú s'interessarà per les seves últimes creacions?