Anabel Pantoja, coneguda influenciadora i neboda de la famosa cantant Isabel Pantoja, s'enfronta a una situació complicada que podria afectar greument la seva economia. La famosa, que té més de dos milions de seguidors a Instagram, ha vist com la seva activitat a les xarxes socials s'ha reduït dràsticament a causa de problemes personals i legals. Aquesta disminució en la generació de contingut podria traduir-se en pèrdues econòmiques que, segons diversos mitjans de comunicació, assolirien els 60.000 euros mensuals.
La crisi d'Anabel Pantoja
L'origen d'aquesta crisi es remunta a l'ingrés hospitalari de la seva filla Alma, la qual cosa va portar Anabel a allunyar-se de les xarxes socials per centrar-se en la seva família. Durant aquest temps, la influencer va deixar de publicar contingut, la qual cosa va afectar directament la seva visibilitat i, per tant, els seus ingressos. Segons experts en imatge i reputació, l'absència d'Anabel a Instagram ha generat un impacte negatiu en la seva relació amb les marques amb què col·labora freqüentment.
La situació es va complicar encara més quan Anabel i la seva parella, David Rodríguez, van ser investigats per un presumpte delicte de maltractament infantil. Aquest escàndol mediàtic ha danyat la imatge de la influenciadora i ha fet que moltes marques reconsideressin col·laborar-hi. La veritat és que, segons experts, les marques prefereixen entorns tranquils i naturals per a la seva comunicació, i la situació actual d'Anabel no compleix aquests requisits.
Anabel Pantoja intenta reprendre la seva vida a les xarxes
Malgrat la difícil situació, Anabel ha intentat reprendre la seva activitat en xarxes socials. Tanmateix, la seva tornada ha estat criticada per alguns usuaris, que consideren inapropiat el contingut que ha compartit enmig de la polèmica. Per exemple, una publicació recent en la qual apareixien dues cerveses i un biberó a la taula d'un bar va generar una onada de crítiques. Segons el que ha presentat Diego Arrabal al seu canal de YouTube, la influenciadora s'ha vist obligada a publicar aquest tipus de contingut per tal de no deixar de facturar, perquè cada vegada que abandona les xarxes socials, perd diners.
La veritat és que la tornada d'Anabel Pantoja a Instagram ha de ser gestionada amb compte. Si bé és important que la influenciadora mantingui la seva presència en xarxes socials per no perdre rellevància, també ha de ser conscient del tipus de contingut que comparteix. Alguns especialistes en el tema d'imatge adverteixen que Anabel podria estar perdent més de 60.000 euros mensuals a causa de la disminució de col·laboracions amb marques. La realitat és que Anabel Pantoja s'enfronta a un desafiament significatiu en la seva carrera com a influencer. La combinació de problemes personals i legals ha afectat la seva capacitat per generar contingut i mantenir la seva relació amb les marques. Encara que ha intentat reprendre la seva activitat en xarxes socials, la seva tornada ha estat criticada i la seva imatge ha quedat malmesa.