La vida d'Anabel Pantoja, neboda de la famosa cantant Isabel Pantoja, sembla estar en caiguda lliure. El que abans era una carrera prometedora com a influencer i col·laboradora de marques publicitàries, avui s'ha convertit en un escenari ple de rebuig i controvèrsia. Anabel Pantoja és rebutjada per marques publicitàries després de l'escàndol judicial que envolta la seva filla Alma, que va patir un traumatisme cranioencefàlic greu que ha desencadenat una investigació penal. Les xarxes socials, que abans eren la seva principal font d'ingressos, ara són un camp minat de crítiques i desaprovació. Les marques, temoroses de tacar la seva imatge, han decidit allunyar-se de la influencer, deixant-la en una situació econòmica complicada. Però, com va arribar tot a aquest punt?
L'escàndol que va trasbalsar Anabel Pantoja
Segons va revelar Maica Vasco al seu canal de YouTube, tot va començar amb l'ingrés hospitalari de la seva filla Alma, que presentava lesions greus que, segons els metges, van ser causades per un mecanisme violent. Aquest diagnòstic va descartar qualsevol possibilitat d'accident o imprudència, el que va portar les autoritats a obrir una investigació penal contra Anabel i la seva parella, David Rodríguez. Malgrat la gravetat del cas, Anabel ha intentat mantenir una imatge de normalitat a les seves xarxes socials. Tanmateix, les seves publicacions, lluny de calmar les aigües, han generat més polèmica. Des de fotos amb bidons de cervesa fins a missatges ambigus, la influencer sembla no dimensionar l'impacte de les seves accions.
Les marques publicitàries diuen adeu
El rebuig de les marques no es va fer esperar. Empreses que abans col·laboraven amb Anabel Pantoja han tallat tota mena de relació, argumentant que no volen associar-se amb algú embolicat en un escàndol de tal magnitud. Segons fonts properes, la influencer ha perdut més de 60.000 euros en contractes publicitaris en les últimes setmanes, i la xifra podria continuar augmentant. Però no només les marques han donat l'esquena a Anabel. Els seguidors també han expressat el seu descontentament, criticant la seva falta d'empatia i la seva aparent indiferència davant de la situació de la seva filla. "És increïble que, enmig d'una investigació tan greu, ella continuï publicant fotos com si res no hagués passat", va comentar un usuari en xarxes socials.
Alguns experts en xarxes socials han suggerit que les publicacions d'Anabel podrien ser part d'una estratègia de màrqueting per generar tràfic en els seus perfils. Tanmateix, aquesta teoria ha estat àmpliament rebutjada, ja que les marques no estan disposades a associar-se amb algú que utilitza la polèmica com a eina de promoció. El cas és que, més enllà de les estratègies, Anabel Pantoja sembla estar perdent el control de la seva imatge pública. Els seus intents per demostrar que tot està bé han caigut en sac foradat, i les conseqüències econòmiques i professionals són cada vegada més evidents.
Amb una investigació penal en curs i el rebuig de les marques publicitàries, el futur d'Anabel Pantoja com a influencer sembla estar en perill. Encara que ha intentat mantenir una actitud despreocupada, la realitat és que la seva carrera en xarxes socials podria estar arribant a la seva fi. Mentrestant, les preguntes sobre el que realment va passar amb la seva filla Alma continuen sense resposta. L'únic clar és que, al món de les xarxes socials, la reputació ho és tot, i Anabel Pantoja sembla haver-la perdut per complet.