La reelegida com a vicesecretària d'Estudis i Programes a la nova executiva del PP de Pablo Casado, Andrea Levy, ha concedit una entrevista a la revista Vanity Fair després de molts intents fallits. Fa un any ja havia de ser portada de la publicació, però es va destapar l'operació Lezo i van decidir posposar-ho. Això sí, el director de la revista recorda de Levy que llavors "preferiría moda discreta a grandes cancanes y además intentó colar una cazadora de su propio armario para contar con un entendible extra de autenticidad".
Ara Levy forma part de la nova generació del Partit Popular que pretén fer oblidar Rajoy apostant per Casado. De l'anterior president del govern espanyol, la política catalana recorda especialment com de ràpid va passar el tema de la moció de censura, "El primer día de la moción fuimos a comer los vicesecretarios y en ese momento fue cuando ya empezamos a ver que el PNV iba a apoyar a Sánchez y supimos lo que iba a pasar. Hubo un momento de abismo: “Qué va a hacer ahora Rajoy?”.
El que no va fer Rajoy va ser, segons ella, mostrar-se més contundent amb la Televisió de Catalunya. Diu que després de viure en primera persona "el desamparo de muchos catalanes ante la ofensiva independentista, nos quejábamos de que había una desaparición total de las instituciones del Estado”. De fet, Levy insistia una vegada i una altra a Rajoy sobre el mateix leitmotiv: TV3. “Lo de TV3 era una cosa que le decía siempre, siempre, porque lo he padecido. Yo vi mucho TV3 hasta que decidió ser correa de transmisión del independentismo. ¿Por qué no se intervino la cadena?", es pregunta qui ara porta ja tres anys al carrer Génova de Madrid. "Era una victoria moral que necesitábamos los constitucionalistas. Eso se lo dije a Rajoy hasta el día que me despedí de él: “Lo único que lamento, presidente, es lo de TV3… Es una espina que tengo clavada”.
Levy carrega contra TV3 i defensa el feminisme que diu practicar i la idea de la família, "somos el partido de la familia", diu amb la boca gran. Quina família? "Teniendo en cuenta que si miras el comité de dirección del PP hay un matrimonio homosexual, solteras como Tejerina o como yo, o Dolors Montserrat que es madre por fecundación in vitro, ¿cree que el PP pone en duda los tipos de familia?".