Quatre programes, un, dos, tres i quatre, són els que Anna Simón va presentar de Lloguer a primera vista, la nova aposta de la cadena pública catalana TV3 per a la seva nova temporada. Un programa tipus reality en el qual es podia veure com era la convivència entre una persona gran i un jove que no es coneixien de res. Format que, per a tristesa de la presentadora, no va acabar de quallar. I és que durant les quatre setmanes que es va emetre el programa de Simón va anar perdent espectadors de manera gradual. Les dades parlen per si soles. El dia de l'estrena va collir un share del 12%, gens malament, mentre que en el seu últim programa es va quedar amb un trist, 7,3%.
Un final de programa amb què Anna Simón, a l'espera de tornar a posar-se davant de les càmeres, posa punt i final a una nova aventura a la televisió catalana. Encara que, la que fos col·laboradora de La Sexta, en el programa Zapeando, del qual va marxar el novembre del 2020, no està de braços plegats. Al contrari. La de Mollet del Vallès continua fent les seves coses per assegurar-se els diners a final de cada mes. La feina d'Anna Simón, allunyada de la tele, a continuació.
Les xarxes socials han estat un món per explorar per a molts. Cada dia són més les persones que es guanyen la vida gràcies a elles, facturant quantitats elevadíssimes de diners, lluny del que la gran majoria pensa. Tant és així que molts són els col·laboradors i presentadors de televisió que, veient el rendible que és promocionar tota mena de coses a les xarxes socials, no han dubtat a sumar-se al carro i fer-ho. La catalana Anna Simón no podia ser menys. Al igual que les seves amigues, i antigues companyes de programa, com Cristina Pedroche o Lorena Castell, també esprem al màxim el seu compte d'Instagram per treure el màxim benefici mentre no torna a la televisió de manera habitual.
En aquest sentit, Simón, a començaments de cada mes, publica una fotografia seva al costat d'un cotxe d'alta gamma, no apte per a totes les butxaques. Una publicació, aparentment normal, però que no ho és. I és que per fotografia Anna s'emportaria molts diners. Ja que es tracta, ni més ni menys, que d'una col·laboració molt ben pagada amb el Banc Sabadell per promocionar l'autorènting entre els seus més de 700.000 seguidors. Adjuntem algunes fotos de les que parlem:
"Quins són els avantatges i per què ho recomanes?", "Què és? Perquè ens assabentem que tens un Mercedes?", "No veig cap cotxe Mercedes de rènting a Banc Sabadell", "Banc Sabadell són els més lladres" o "Col·laboració pagada pel Sabadell? Amb el que ens roben, no?". Aquests són alguns dels missatges que la col·laboradora i presentadora de televisió acumula en el seu compte d'Instagram, en les diverses fotos que ha anat pujant d'ella juntament amb un cotxe d'alta gamma. Comentaris que Anna Simón sempre opta per no contestar. De fet, la catalana gairebé mai interactua amb els seus seguidors, ja es tracti d'un tema de publicitat o no.
Una col·laboració amb Banc Sabadell que Anna Simón, tal com va informar a través de les seves xarxes, va començar a finals de gener del 2021, concretament el dia 28, poques setmanes després de deixar de col·laborar en el programa Zapeando, després de set anys, que es diu aviat. "Feliç de formar part de la família d'autorènting de Banc Sabadell! Gràcies a ells, estreno cotxe nou, sense haver-lo de comprar i amb zero preocupacions", va escriure en aquell temps, entre d'altres coses. Feliç segur també està veient com augmenta el seu compte bancari, arran de fotografiar-se amb cotxes. Anna Simón, fent números per convertir-se en la nova noia Pirelli?