A mesura que sembla que minva la famosa corba del coronavirus, es produeix una curiosa i lamentable transformació a la Comunitat de Madrid, governada pel trifachito. Allà passen d'aplaudir els sanitaris a acomiadar-los de forma fulminant de les seves feines. És l'estil de la dreta i més enllà, destruir el sistema sanitari públic. Curiós, ja que s'han omplert la boca durant tota aquesta crisi (que ni molt menys ha acabat) criticant de manera hipòcrita el govern espanyol per no cuidar la Sanitat. Bé, doncs Isabel Díaz Ayuso i els seus sequaços ja han començat a desballestar-la.
"Personal sanitario contratado para abril y mayo sólo va a cobrar abril porque ya no se les necesita". Ens ho explica l'escriptor i professor de Ciència Política Antón Losada, que no es mossega la llengua i titlla la mesura com a "miserable". Segurament es queda molt curt, tot i que malauradament no ens sorprèn gens ni mica. Tots som prescindibles per a la branca ultraconservadora: mocadors d'un sol ús que acabem al contenidor de la brossa a la velocitat del llamp. La xarxa, indignada com el periodista gallec.
Pronto empiezan. En Madrid, personal sanitario contratado para abril y mayo sólo va a cobrar abril porque ya no se les necesita. Se puede ser más miserable?
— Antón Losada (@antonlosada) 24 de abril de 2020
Es que de alguna parte había que sacar los beneficios fiscales para bingos y casas de apuestas...
— Nacho Tergal (desde 🏠) (@HMonstertsch) 24 de abril de 2020
NO.
— Iñaki Anasagasti 🏠#YoMeQuedoEnCasa (@ianasagasti) 24 de abril de 2020
Pero tampoco me extraña viendo quién maneja el cortijo.
Bueno, los que votaron al trifachito les.votaron para eso, no? Pues eso es lo que hace. Eso...Y que privatice la enseñanza y que dé de comer a los niños más desfavorecidos de Telepizza y de rodilla... Cumplen.
— JMLlopis (@JMILLOPIS) 24 de abril de 2020
si viene otra oleada igual estos sanitarios no se la vuelven a jugar por nada o se van a trabajar a otras comunidades donde les traten mejor... q somos personas!!! Ahí lo dejo.
— anuski (@ana36235363) 24 de abril de 2020
Claro que se puede, saliendo a aplaudir y después volviendo a votarles
— Edu_Taro (@eduuuu_taro) 24 de abril de 2020
@ppmadrid teniendo competencias hace esto. Luego su líder @pablocasado_ pide una paga extra para el personal sanitario por el esfuerzo al gobierno central, que no las tiene. POPULISMO.
— Winner (@Feerwinner) 24 de abril de 2020
@ppmadrid teniendo competencias hace esto. Luego su líder @pablocasado_ pide una paga extra para el personal sanitario por el esfuerzo al gobierno central, que no las tiene. POPULISMO.
— Winner (@Feerwinner) 24 de abril de 2020
Ayuso i companyia són més d'himnes, banderes i xous patrioters que de mantenir els llocs de treball d'aquells que han donat tot durant la pandèmia, demostrant que són l'única defensa contra les crisis sanitàries. Mesquinesa made in Spain.