Hi ha vegades que a les persones se'ns acaba la paciència. Els ciutadans anem empassant i empassant fins que se'ns omple el pap. Llavors, esclatem. I un al que més els hi valdria no haver buscat les pessigolles és a Antón Losada.
El professor de ciències polítiques i col·laborador amb el Basté a RAC1 ha dit que ja n'hi ha prou, que ja n'està tip que el prenguin pel pito del sereno. Una companyia l'ha fet sortir de polleguera amb les seves decisions unilaterals. Vodafone, que li ha tallat els serveis sense avisar. Però quan ells hi van, Losada hi torna. Donde las dan, las toman, que s'acostuma a dir...
En @vodafone_es te cortan los servicios sin avisarte. Te enteras cuando los va a utilizar. Gran trabajo. Sois los mejores jodiendo al cliente. Hay que reconocerlo.
— Antón Losada (@antonlosada) December 18, 2020
A partir de ahora voy a hacer como @vodafone_es, voy a suspender el pago de la factura cada vez que a mí me parezca que no es correcta. Y sin avisar. Voy a aplicar su política: Que se jodan
— Antón Losada (@antonlosada) December 18, 2020
Tant de bo arribi el dia que els ciutadans deixin d'haver de mostrar la seva indignació per no sentir-se trepitjats per segons quines companyies...