Antonio David Flores ha passat d'estrella a estrellat. Fins fa pocs mesos era estrella de Sálvame i cobrava diners en cash en el concurs Yo quiero dinero a les 9 de la nit cada dia a Telecinco, venent intimitats de la família Jurado per efectiu en directe. "¿Odias a Fidel Albiac?" "Sí, le quería matar" i cobrava 4 mil euros d'immediat. Aquesta era la impudícia de la mateixa productora, La Fábrica de la Tele, que en un altre plató gravava l'entrevista en 15 capítols a Rocío Carrasco. Ara la revista Semana mostra com reapareix Antonio David pel carrer a Màlaga:
ANTONIO DAVID ABANS:
Segons el setmanari: "Su vida hace aguas. Tras el cese inmediato de su puesto de trabajo su estado de salud preocupa a sus familiares. En sus últimas salidas se le ha visto mucho más desmejorado que hace unos meses. La tensión, el hecho de que su nombre esté en el ojo del huracán y la posibilidad de que se reabra su caso con Rocío Carrasco o incluso que pueda ir a prisión, están afectando a Antonio David Flores. Se puede ver el cansancio reflejado en su rostro. El estrés, la tensión y la falta de descanso se reflejan en forma de fatiga, tono irregular y falta de luminosidad (...) sus ojeras están muy mercadas, está más delgado que hace unos meses". Està fet un nyap.
Flores no té al davant un camí de flors. No té ningú que el defensi, cap TV ni revista gosa pagar-li una exclusiva que no té preu: la seva primera entrevista. En la guerra mare-filla tothom es posiciona per una Rocío, Carrasco o Flores, però a Antonio David l'han matat civilment. Si s'ho ha guanyat a pols o no ho decidirà la justícia.