L'11 de març va ser la darrera vegada que els espectadors d'El programa de Ana Rosa van poder veure assegut a la taula el periodista Antonio Maestre. El col·laborador, sovint, assot de les dretes més ràncies i ultres, amb molta presència a l'altra banda de la taula (Indas i companyia), però també amb el biaix descarat de la pròpia presentadora per fer la rosca a les Ayuso, Abascal, Casado o Rivera.
Pues voy a narrar lo que ha pasado. Solo hechos.
— AntonioMaestre (@AntonioMaestre) May 11, 2020
El 11 de marzo fue el último día que fui al programa. Le expuse a Cifuentes los recortes en sanidad y como siempre @anarosaq salió al quite a defenderla.
Doncs aquell va ser el darrer dia que el van poder veure en pantalla. Després el van convocar per tornar-hi el 26 de març, dijous. Dos dies abans va publicar a La Sexta la notícia que la presidenta de la comunitat de Madrid mantenia tancada una ala d'UCI de l'Hospital Infanta Sofía.
Al día siguiente la presidenta de la Comunidad de Madrid dijo que era un bulo que estaba cerrada pero que la abría automáticamente. https://t.co/ekj7WkEmK6
— AntonioMaestre (@AntonioMaestre) May 11, 2020
Després d'això, rep un missatge del programa: no cal que vagi l'endemà, com estava previst. "Pido explicaciones y me dicen que hay que reestructurar la mesa. No me dicen nada más". Des d'aquell dia, cap més notícia. Fins ara, quan Maestre ha demanat explicacions. Resposta: "Me dicen que dirección del programa está incómoda con mi posición crítica. Que no encaja con su línea editorial en esta situación. Que cuando pase el tiempo es posible que me vuelvan a llamar, o no. Que deje pasar el tiempo". Cosa que ell ja els ha dit que no pensa fer. La resposta, una galeta amb la mà oberta:
Le he agradecido la disposición. Pero les he dicho que no se preocupen y que no hay que esperar nada.
— AntonioMaestre (@AntonioMaestre) May 11, 2020
Que jamás volvería a colaborar con un programa que me corta por sacar noticias contra Ayuso mientras mantiene a condenados por mentir.
"Es una decisión exclusiva de la dirección. Que no le sirvo para su cometido de salvar a Ayuso. Siempre he sabido que era una apariencia de pluralidad. Para salvar la cuota". Caram amb Ana Rosa. Salvar a la soldado Ayuso, encomanar-se a tota costa a Santa Ayuso del Peperoni, com l'ha batejat El Jueves, i que la dreta estigui contenta. Lamentable. Així ho han vist, però, els espectadors, els que han sortit en la seva defensa i els que s'hi han abonat:
Te apoyamos, no hay derecho a que te traten así! Apagón total a @anarosaq la facha investigada
— Yo soy Eso 😇💗🙏🌌 (@IsabelGb25) May 12, 2020
AR no te sabe valorar porque no es una gran periodista, ella es una gran escritora.
— Deibid (@David_Palazon) May 12, 2020
Te jodes, por bocachancla. No todo vale para ganarse unos aplausitos y unos titulares. Que te sirva este tirón de orejas por qué no será la única.
— NapoleonCerdo (@NapoleonCerdo) May 11, 2020
A ver, que yo me aclare, en un programa en el que @eduardoinda no para de decir que en España no hay libertad de expresión y en el que @anarosaq no le desmiente, despiden a un colaborador porque no coincide con su línea editorial...
— #AFerLaMa ❤️💛💜 (@mfbl1973) May 11, 2020
Te aconsejo AL ROJO VIVO es muy imparcial
— Ilfantino (@Ilfantino3) May 11, 2020
Sigui com sigui, com bé diu aquesta espectadora, una llàstima, especialment, perquè els espectadors ens perdrem coses com aquesta, que li pintin la cara en directe a Ana Rosa Quintana i a col·laboradores amb tuf de naftalina com Isabel San Sebastián:
Han echado a Antonio Maestre del programa de @anarosaq
— Ardea Cinerea 🔻 🍆 (@KaRuKu9) May 11, 2020
Estaba sentenciado desde este maravilloso momento 👇
Me da cierta pena q cosas como estas no vuelvan a verse en AR pic.twitter.com/Z8k8swrn25