Antonio Orozco ha tornat a La Voz, ara que feia tres anys que havia abandonat el jurat del concurs musical. Durant aquest temps, el cantant català ha vist com el seu fill es quedava orfe de mare. La mort de la seva exdona Susana Prat, l’octubre del 2017, víctima d’una llarga malaltia, ha estat un cop duríssim per a l’artista, que encara intenta sortir-se’n.
Mediaset
Durant la darrera entrega de La Voz, el cantant de Barcelona no ha pogut contenir l’emoció i s’ha enfonsat quan recordava la mare del seu fill durant una de les actuacions del programa. Mentre sentia la versió que Auba Murillo ha fet del tema Aunque tú no sepas, d’Enrique Urquijo, Orozco no podia parar de plorar.
Entre llàgrimes, el coach català ha explicat que la cançó l’ha remogut per dins: “Pobre de mí, que donde pensé que había silencio solo había ruido. Ha pasado mi vida a cámara lenta”.
La cara de @antoniorozco es el reflejo de nuestra alma ahora mismo ¡Nos has emocionado a todos con tu dulzura! 😍 https://t.co/iXDIAKQjbf #LaVozAsaltos5 pic.twitter.com/nCvKN01RLR
— La Voz Antena 3 (@LaVozAntena3) 4 de marzo de 2019
A veces cuando no salen las palabras...saltan las lágrimas...gracias... #LaVozAsaltos5 @LaVozAntena3 pic.twitter.com/I6xjK31auA
— Antonio Orozco (@antoniorozco) 4 de marzo de 2019
L'artista recorda la seva exdona i es mostra devastat: “La música tiene la capacidad casi desconocida de detener el tiempo. Y ahora mismo gracias a tu voz, mi vida pasó lentamente por delante de mi mente. Eso realmente no se puede pagar, solamente se puede sentir”.