Dulceida es va donar a conèixer gràcies al seu blog i a poc a poc va anar construint un imperi amb els seus seguidors. Canal de Youtube, el seu propi perfum, la seva pròpia colònia, col·lecció de sabates, de roba, un documental al seu nom i fins i tot un festival. Fou una de les pioneres del gremi d'influencers i aquest avantatge l'ha fet posicionar sempre en la número u d'Instagram. Un referent que els més de tres milions de seguidors han vist créixer per la xarxa. Aida Domènech ho ha compartit tot, els seus amors, la seva boda, la seva ruptura i ara també el naixement de la seva primera filla, Aria.

Dulceida / GTRES
Dulceida embarassada / GTRES

Una noia de Badalona que va començar del no-res i que ara té un equip de persones treballant per ella i el seu segell. Tot aquest equip a poc a poc va començar a créixer fins a convertir-se en el que ara coneixem com IN Management, una agència de representació dirigida per Anna Pascual, mare de la influencer, que ara no només s'encarreguen de gestionar tota la carrera de Dulceida o Álex Doménech, el seu germà, també s'encarreguen d'una desena de talents de xarxes socials. Alguns dels influencers que hi podem veure sota el segell de l'agència és Ares Teixidó, Melissa Pinto, Anabel Pantoja o Susana Bicho. El nucli d'influencers que formen part d'aquesta agència acostumen a integrar-se explícitament amb l'entorn de Dulceida, i per això és molt habitual veure'ls compartint vacances com la famosa Casa IN, o aparèixer junts en esdeveniments, i fer pinya sempre que van junts transmetent un bon rotllo entre tots. Fins ara semblava que tot havia anat sobre rodes i que hi havia molta companyonia, però des de fa uns mesos van saltar les alarmes d'un mal rotllo entre dos influencers a IN Management arran de les següents declaracions de Dulceida:  

El passat mes de maig, Xuso Jones i Ana Brito, del pòdcast Poco Se Habla, li preguntaven a Dulceida per un influencer que li caigui malament, i la catalana, sense pudors, donava dues inicials: R.S. Com era d'esperar, molts usuaris de la xarxa es van posar a investigar sobre la identitat d'aquest influencer i la gran majoria va arribar a la conclusió que era Roi Sastre. L'influencer d'humor formava part de l'agència de representació d'IN Management, però recentment publicava indirectes com: "Hubo un tiempo en mi vida que buscaba desesperadamente la aprobación de todas esas personas a mi alrededor que al parecer eran líderes de masas. Ahora mismo todas esas personas pueden lamerme el ojal. Bendita terapia..." La xarxa va sentenciar el mal rotllo entre els dos influencers, encara que, posteriorment, vam poder veure a en Roi Sastre coincidint amb Dulceida durant el famós viatge d'IN Management a l'estiu. Després d'aquesta última aparició, el drama va quedar arxivat, fins al dia d'avui. Atents.

I és que abans de començar l'any 2025, Roi Sastre ha anunciat el seu fitxatge per l'agència Keepers esborrant per sempre més la seva petjada per IN Management i l'entorn de Dulceida, una decisió que ens confirma que el mal rotllo entre tots dos va ser més que evident.

Un gest que s'hi ha fixat molt bé el compte d'Instagram Salseologia, el qual amb el seu humor ha publicat el següent: "Estarían esperando a que se le acabase el contrato para echarlo ya de buenas" Realment no sabem exactament si ha estat decisió de l'influencer o de l'agència, però sigui quin sigui el motiu, segurament ha estat fruit d'aquest mal rotllo entre els dos. Estar a l'agència de representació creada per l'equip de Dulceida i no tenir bona relació amb la gran protagonista de l'agència, no pot sortir gens bé...

Roi Sastre / Instagram

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!