La dona del cap de setmana, des d'ahir al vespre és, sens dubte, Inés Arrimadas. La flamant i recent diputada de Cs al Congrés va anar a la manifestació de l'Orgull Gai de Madrid acompanyada dels seus amiguis del partit taronja i van sortir escaldats. A Catalunya ja saben sobradament com se les gasta i quin és el seu llibre d'estil a l'hora de construir frases plenes de bilis. Però a Madrid s'hi estan fent a la idea. Un 'regal' de no retorn, tal i com ha avisat Josep Mª Mainat. Les xarxes, en van plenes:
Primer va dir: -"No me van a echar de Cataluña"
— Salva MNTL (@SalvaMNTL) 7 de julio de 2019
Ara dirà: -"No me van a echar de Madrid"
Al final només li quedarà allò de "soy ciudadana del mundo"
ARRIMADAS. Allà on va triunfa.
Montapollos Arrimadas, animando el cotarro en Madrid.
— Bernat de Juan (@bernatdejuan) 7 de julio de 2019
Es su especialidad...
Gracias por haberla recibido tan bien en la capital.
Inés Arrimadas fent a Madrid el mateix discurs que feia quan anava a Amer o altres poblacions catalanes... està tan acostumada que li riguin totes les mentides que es pensa que colarà tot. I diria que aquesta vegada no serà igual#CiudadaVox #OrgulloLGTBI2019
— Joan Canela (@JoanCanela) 7 de julio de 2019
Arrimadas no está haciendo nada que no haya hecho ya antes,es su modus operandi,la única diferencia es que al hacerlo en Madrid,se ha notado más.Arrimadas Style.
— cristina fernandez (@juevesantes) 7 de julio de 2019
Amigos de Madrid, o encontramos una solución para Catalunya u os seguiremos enviando a gente como Arrimadas. Primer aviso.
— Trabucaire🙈 (@Javier_extremer) 7 de julio de 2019
¿Quien seria el Genio que trajo a Madrid a Arrimadas? Ese estilo Hostil, demencial, agresivo, descalificador, ¿es la carta de exito de Cs? En serio? uff ya entiendo porque salen corriendo de ese partido casi a diario pic.twitter.com/32BGfd6d3t
— Eva Ribera-Chevremont (@Eva_Ribera) 7 de julio de 2019
Arrimadas Esta tía solo sabe sembrar el odio allí donde va. No tiene otro discurso. Ya lo hizo en Catalunya junto con los de su cuerda. Siempre con cara avinagrada y mala leche. Ahora lo hace en Madrid. Por otros motivos y objetivos pero con el mismo ánimo: joder a los demás.
— Komando Fairy🎗🎗🎗 (@bye_bye_espanya) 7 de julio de 2019
Yo también estaba allí. Miles de personas vimos los gestos y los modos de esta gente. Cuando leo o escucho laa declaraciones que hacen Arrimadas y su séquito, alucino en colores. Tengo claro que fueron a por la foto y a liarla. Lo vimos demasiadas personas, y en Madrid...
— JuanConMiedo (@JuanConMiedo11) 7 de julio de 2019
Quedem-nos amb aquest darrer comentari. Molts dels assistents fan referència a les maneres i al posat d'Arrimadas durant els instants previs a que marxessin de la manifestació després que els escridassessin. Un vídeo gravat i penjat a les xarxes mostra que la política taronja estava en la seva salsa, desfermada a mida que anaven creixent les crítiques dels manifestants.
Ara, qui li ha donat un mastegot via Twitter pel seu comportament i especialment, per les seves paraules, és el periodista esportiu Siro López.
L'excol·laborador de Pedrerol, madridista de socarrel i comentarista habitual en algunes tertúlies esportives tant a TV3 com a TVE, ja va pentinar fa uns dies Eduardo Inda, sent el primer periodista en dir les coses pel seu nom ("Inda es el más indecente en 40 años"). I ara ha pentinat durament a la política del dia, després que aquesta hagi exigit al ministre Marlaska la seva dimissió: "Señor ministro Marlaska, dimita, es un irresponsable. Ha puesto la diana en Ciudadanos para que vengan radicales a tirarnos botellas. No tiene vergüenza. Yo lo veía ayer y es la versión sanchista de Torra". Arrimadas encén el ventilador i dispara a tort i a dret. Però qui li ha aturat els peus ha estat el periodista gallec: "Dice la señora Arrimadas que su partido nació para defender la libertad. Buff... Como sigan así voy a pedir exiliarme para que mi libertad, me la defiendan otros".
Dice la señora Arrimadas que su partido nació para defender la libertad. Buff... Como sigan así voy a pedir exiliarme para que mi libertad, me la defiendan otros https://t.co/6ZwG59hoJc
— Siro López (@sirolopez) 7 de julio de 2019