Arturo Fernández no sap si serà a temps de rebre un Goya. Ha fet molt poc cinema però Chicho Ibáñez Serrador només ha fet 2 pel·lícules i li acaben de donar. No hi compta gaire perquè segons acaba de revelar a Pilar Eyre a Lecturas ni el van convidar a la Gala: "¡No lo invitaron a los Goya! ¡A nuestro actor más longevo y prolífico!  La mejor voz de nuestro teatro, el 21 de febrero cumplirá noventa años sobre un escenario y sigue negándose a utilizar micrófono." Eyre explica que el degà del teatre espanyol prefereix recitar el text a pulmó, sense amplificadors. Eyre hi ha parlat i no costa imaginar com li ha dit "Pero, chatina" mentre se la intenta lligar.

GTRES

Fernández segueix combinant vestit a ratlles, corbata a topos i mocador estampat sortint de la butxaca de l'americana: “Solo se habla de mí por mis problemas con Podemos, no es cierto que no quiera actuar donde están ellos, son ellos los que no quieren que actúe. En Cádiz, por ejemplo, solo hay teatros de propiedad municipal y el ayuntamiento de Podemos me niega el permiso para utilizarlos, aunque conmigo ganarían dinero, porque voy a taquilla”. Eyre suggereix que potser el que no agrada són els seus espectacles de comèdia carrinclona: "Lo que no gusta es que me manifieste públicamente como hombre de derechas… ¡Esto es sectarismo puro y duro!”.

GTRES

Té raó. Ha de poder actuar allà on comprin entrades per veure'l. El seu actual espectacle es titula Alta seducción i va del de sempre: Arturo seduint una senyora molt més jove que ell.