Telecinco mai no ha apostat per la informació. Pedro Piqueras és qui més diu que s'hi apropa i acostuma a fer bones audiències amb notícies de desastres naturals i vídeos d'atracaments. Dimarts va decidir fer tot l'informatiu de la nit amb una convidada a plató: Soraya Sáenz de Santamaría. SSS va ser verí per l'audiència, dels quatre informatius de les 21h va quedar últim: Ariadna Oltra 20,2%, Vivente Vallés 12%, Ana Blanco 8,7% i Piqueras 8,5%. Potser si Soraya perd contra Casado serà una bona concursant de GH VIP. Fer de tertuliana als programes d'Ana Rosa o Ya es mediodía està fora del seu abast: cal ser encara més de dretes o prestar-se a que la presentadora, Sonsoles Ónega, destaqui que dues tertulianes van vestides igual. Si ho digués un presentador seria masclisme. Si ho fa ella és una broma. Telecinco o Telecínico?

Telecinco

L'audiència del programa de migdia segueix ensorrada però amb un número divertit per Telecinco: Ya es mediodía va fer un 5,5%, contra Al rojo vivo que sense Ferreras el triplica a un 14%. A la nit, dues estrenes van competir a can Vasile: el programa de cuina de Santi Millán a Telecinco, Mi madre cocina mejor que la tuya i el seu masclisme a l'enèsima potència fa un pobre 7,5% i la sèrie d'ambulàncies 9-1-1 a Cuatro fa un bon 11,4%. L'estiu és bona època per sèries nord-americanes, El cuento de la criada fa un bon 9,2% en el seu penúltim capítol. Antena 3 hauria de comprar ja la segona temporada. Una esclava sexual del futur suïcidant-se des d'un pont mentre lliura el seu nounat a la família que l'esclavitza. I això sedueix l'audiència.

Antena 3

En català el Sense ficció sobre el maig del 68 arriba a un discret 11,5%, líder a la baixa. A l'estiu el programa de més èxit de tot TV3 va ser la recepta de Cuines: un increïble 23,4% ensenyant-nos a cuinar...polos de fruita. Lògic que fos l'èxit del dia.

TV3

Ha arribat l'estiu. Ho demostra que la tabarra del Tour de França faci audiències descomunals de sobretaula a La 1: 15,4%. Va bé per fer la migdiada.