Les audiencies de televisió del dilluns 24 de febrer de 2025 van deixar una jornada marcada pel domini de TV3 a Catalunya i d'Antena 3 en el conjunt d'Espanya. En l'àmbit català, el 'Telenotícies Vespre' va ser el programa més vist del dia, seguit molt de prop per 'Crims', que una vegada més va demostrar el seu enorme atractiu entre l'audiència amb el seu episodi 'Ronny'. La sèrie documental de crims reals s'ha consolidat com un dels productes més exitosos de la televisió catalana, combinant investigació periodística amb un enfocament narratiu que atrapa els espectadors.
D'altra banda, en el panorama televisiu espanyol, el reality de Telecinco 'La Isla de las Tentaciones' continua sent un dels programes més seguits. L'emissió principal, a les 23:09, va superar els 1,6 milions d'espectadors i va aconseguir un 19,3% de quota, mentre que la seva versió exprés, emesa abans, també va obtenir xifres destacades. A més, el format va destacar per la seva elevada fidelitat, amb un 53,3%, i un total de 3.071.000 espectadors únics al llarg de l'emissió, superant en 8,9 punts la segona opció més vista. Malgrat la competència en 'prime time', el format continua demostrant la seva capacitat per enganxar el públic amb les seves històries d'amor, traïcions i emocions intenses.
Pel que fa al duel entre 'La Revuelta' i 'El Hormiguero', la nit va deixar resultats molt ajustats a nivell estatal, amb un lleuger avantatge per al programa de debat de La 1.
Audiències de TV a Catalunya, dilluns 24 de febrer de 2025
A Catalunya, TV3 va tornar a imposar-se amb claredat en el rànquing dels programes més vistos del dia. El seu informatiu nocturn, 'Telenotícies Vespre', va liderar amb 501.000 espectadors i un 22,3% de quota de pantalla. El fenomen de 'Crims', amb el seu episodi 'Ronny', es va situar en segon lloc amb 413.000 espectadors i un 19,5% de 'share'. Va completar el podi l'informatiu del migdia, 'Telenotícies Migdia', amb 386.000 espectadors i un espectacular 29% de quota.
El top 10 dels programes més vistos a Catalunya va ser el següent:
- TV3 - 'Telenotícies Vespre' - 501.000 espectadors (22,3%)
- TV3 - 'Crims / Ronny' - 413.000 espectadors (19,5%)
- TV3 - 'Telenotícies Migdia' - 386.000 espectadors (29,0%)
- TV3 - 'Cuines / Bonítol curat amb vinagreta d'orellanes' - 312.000 espectadors (23,7%)
- La 1 - 'Aquí la Tierra' - 294.000 espectadors (15,9%)
- TV3 - 'Està Passant' - 294.000 espectadors (16,6%)
- La 1 - 'La Revuelta / Fernando Tejero' - 286.000 espectadors (13,3%)
- TV3 - 'Telenotícies Comarques' - 267.000 espectadors (23,2%)
- TV3 - 'Com si fos ahir' - 264.000 espectadors (21,1%)
- La 1 - 'Telediario 2' - 237.000 espectadors (10,8%)
Qui va guanyar ahir, 'La Revuelta' o 'El Hormiguero'?
En el duel pel 'prime time', 'La Revuelta', que va comptar amb la visita de l'actor Fernando Tejero, va aconseguir imposar-se tant a 'El Hormiguero' com a 'La Isla de las Tentaciones' en coincidència estricta, amb un 13,7% de quota de pantalla i una audiència mitjana de 1.897.000 espectadors. Al llarg de la nit, més de 4,6 milions d'espectadors van connectar en algun moment amb el programa, consolidant el seu lideratge a la cadena pública. En coincidència directa, 'La Revuelta' guanya per vuit dècimes a 'El Hormiguero' (14,1% vs 13,3%) i per 1,5 punts a 'La Isla de las Tentaciones' (14,3% vs 12,8%).
A Antena 3, 'El Hormiguero' va començar la setmana amb un 13,3% de 'share' i una mitjana de 1.825.000 espectadors. El programa, conduït per Pablo Motos, va comptar amb la visita del duet musical Azúcar Moreno i va aconseguir atreure més de 4,2 milions d'espectadors únics durant la seva emissió, mantenint-se com una de les opcions més sòlides en l'access prime time'.
La diferència va ser ajustada, però el programa de Pablo Motos va quedar lleugerament per darrere.
Audiències de TV a Espanya, dilluns 24 de febrer de 2025
En el conjunt d'Espanya, Antena 3 va dominar clarament el rànquing dels programes més vistos. 'Antena 3 Noticias 2' es va endur l'or amb 2.372.000 espectadors i un 18,1% de quota, seguit de 'Antena 3 Noticias 1', amb 2.289.000 espectadors i un 23,3%. En tercer lloc es va situar 'Pasapalabra', que continua sent un fenomen amb 1.993.000 espectadors i un 18,7% de quota.
Aquest article ha estat elaborat amb l'ajuda de ChatGPT i supervisat per un periodista de Elnacional.cat
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!