La setmana televisiva va arrencar amb força aquest dilluns 31 de març, amb dades que consoliden als grans formats del prime time i reforcen l'aposta pels continguts d'entreteniment en obert.

'El Hormiguero', rei indiscutible del dia

'El Hormiguero', va tornar a demostrar la seva tirada amb el públic en convertir-se en el programa no informatiu més vist del dia. Amb una mitjana de 1.998.000 espectadors i un 14,8% de quota de pantalla, el xou conduït per Pablo Motos va ser líder absolut a la seva franja horària. L'espai d'Antena va iniciar la setmana amb la visita de l'emblemàtica banda Hombres G. Durant el programa, el grup va presentar el seu pròxim àlbum titulat '¿Por qué no ser amigos?' que veurà la llum l'11 d'abril. A més, van compartir detalls sobre les col·laboracions amb grans amics que han donat nova vida a alguns dels seus èxits més coneguts.

A més, més de 4,4 milions de persones van connectar en algun moment amb el programa, el que confirma la seva enorme capacitat de convocatòria i fidelització entre els espectadors.

'La Revuelta' aguanta amb força a La 1

Per la seva part, La 1 també va aconseguir una destacada actuació amb 'La Revuelta'. El programa de David Broncano va arrencar la setmana amb la visita de la influencer Dulceida, que va assolir un 12,6% de share i va congregar 1.677.000 espectadors de mitja. Va ser el programa més vist del dia a la cadena pública i la segona opció de la seva franja horària, per darrere únicament de 'El Hormiguero'.

En termes d'abast, 'La Revuelta' va aconseguir superar fins i tot el seu competidor amb més de 4,9 milions d'espectadors únics, una dada que demostra l'interès que va generar entre l'audiència espanyola.

La redacció d'En Blau està treballant per ampliar aquesta informació. Per llegir l'última hora de la notícia, actualitza la pàgina.