El dijous 13 de març de 2025 va estar marcat per grans registres d'audiència a la televisió en obert, amb 'Supervivientes: Gala 2' liderant la nit i 'El Hormiguero' consolidant-se com el programa d'entreteniment més vist. Per la seva part, 'La Revuelta' en La 1 també va aconseguir una destacada presència a la graella.
'Supervivientes: Gala 2' arrasa a Telecinco
El reality de supervivència 'Supervivientes: Gala 2' continua demostrant la seva fortalesa en Telecinco amb un 20,6% de quota de pantalla i una audiència mitjana de 1.513.000 espectadors. En total, el programa va assolir 3.701.000 espectadors únics, consolidant-se com el líder absolut de la nit. Amb una fidelitat del 40,9% i el 54,8% dels seus espectadors repetint respecte a l'estrena, l'edició d'aquest any garanteix el seu èxit i manté una audiència fidel.
'El Hormiguero' continua imparable a Antena 3
En Antena 3, 'El Hormiguero' va tornar a ser el programa d'entreteniment més vist del dia, aconseguint un 14,4% de quota de pantalla i congregant 2.016.000 espectadors de mitja. Més de 4,5 milions d'espectadors únics van connectar en algun moment amb el format, que va assolir una impressionant fidelitat del 44%, consolidant-se com una de les apostes més segures de la cadena.
'La Revuelta' creix a La 1
Per la seva part, 'La Revuelta' a La 1 de TVE també va aconseguir bones dades, assolint un 12,5% de quota de pantalla i reunint 1.749.000 espectadors de mitja. El programa va aconseguir captar l'atenció de més de 4,3 milions d'espectadors únics, superant el 40% de fidelitat i mantenint-se com una opció sòlida dins de l'oferta televisiva nocturna.
La redacció d'En Blau està treballant per ampliar aquesta informació. Per llegir l'última hora de la notícia, actualitza la pàgina.