Les audiències de TV de la nit del 31 de desembre van deixar un clar vencedor en la primera gran batalla de l'any a Catalunya: TV3 i les Campanades de Laura Escanes i Miki Núñez. Espectacular 32,2% i 900 mil catalans de mitjana. Un altre èxit de TV3.
🍇El especial #Campanades2025 (23:43H - 24.13H), con @LauraEscanes y @mikinunez, se hizo con un 32.2% de share y 824.000 espectadores en @som3cat
— Dos30' (@Dos30TV) January 2, 2025
🌟El minuto de las campanadas (00.00H - 00.01H) creció hasta el 32.7% de share y 874.000 espectadores#QueVivaLaTele #Audiencias pic.twitter.com/DYZ5Pg7G1K
La1 es va coronar a Espanya com a líder indiscutible amb les seves campanades presentades per David Broncano i Lala Chús, que no només van aconseguir superar a Antena 3, sinó que també van consolidar una tendència de domini durant la nit més especial de l'any.
La combinació d'humor i frescor oferta pels amfitrions de La1 es va imposar clarament sobre l'estilisme i l'espectacle de Cristina Pedroche i Alberto Chicote en Antena 3, marcant una diferència significativa en les dades d'audiència.
Audiències de TV de la nit del 31 de desembre a les televisions espanyoles
-
CAMPANADAS DE FIN DE AÑO (La1, 23:32 hores): 4.800.000 espectadors i 31,2% de quota de pantalla.
David Broncano i Lala Chús van protagonitzar un autèntic fenomen televisiu, amb un to despreocupat i proper que va conquerir el públic. -
CAMPANADAS 2024 (Antena 3, 23:35 hores): 4.345.000 espectadors i 28,1% de quota.
Malgrat la seva habitual espectacularitat, Pedroche i Chicote no van poder superar la frescor de La1. -
OPERACIÓN: IA.IA.OH! (La1, 21:52 hores): 3.586.000 espectadors i 31,8% de quota.
L'especial d'humor i música de La1 va ser l'aperitiu perfecte per a unes Campanades històriques. -
FELIZ 2024 (La1, després de les Campanades): 3.433.000 espectadors i 28,6% de quota.
La celebració va continuar amb grans audiències, consolidant el domini de la cadena. -
ADIÓS 2024 (Antena 3, 22:00 hores): 1.521.000 espectadors i 13% de quota.
Encara que va atreure una audiència moderada, va quedar lluny dels registres de La1. -
CAMPANADES 2024 (TV3, 23:32 hores): 824.000 espectadors i 32,2% de quota a Catalunya.
TV3 va liderar còmodament a Catalunya amb la seva tradicional retransmissió de les Campanades. -
CAMPANADAS DE FIN DE AÑO (La2, 23:32 hores): 783.000 espectadors i 5,1% de quota.
L'opció alternativa de La2 es va mantenir en línia amb els seus registres habituals. -
JUNTOS AL 2024 (Telecinco, 23:45 hores): 753.000 espectadors i 4,8% de quota.
Telecinco continua sense trobar el seu lloc en la competència de les Campanades. -
NOCHEVIEJA CONTIGO (Telecinco, abans de les Campanades): 677.000 espectadors i 5,7% de quota.
Un altre discret resultat per a Telecinco en la nit més especial de l'any. -
CACHITOS LOVE THE 90'S: NOCHEVIEJA (La2, 22:00 hores): 670.000 espectadors i 5,6% de quota.
La nostàlgia continua sent un recurs eficaç per captar audiència en La2.
La batalla de les campanades: Broncano i Lala Chús vencen Pedroche i Chicote
La1 es va assegurar la victòria gràcies a la seva encertada elecció de David Broncano i Lala Chús com a presentadors. Amb un estil fresc i allunyat de formalitats, van aconseguir connectar amb el públic, especialment amb les generacions més joves. Per la seva part, Cristina Pedroche i Alberto Chicote van mantenir el seu habitual espectacle en Antena 3, però aquesta vegada no van aconseguir sorprendre'n tant com en anys anteriors.
La rivalitat entre ambdues cadenes s'ha convertit en un clàssic de la nit de Cap d'Any, però aquesta vegada La1 va donar un cop d'efecte que reforça la seva posició en l'inici de l'any.
Aquest article ha estat elaborat amb l'ajuda de ChatGPT i supervisat per un periodista d'Elnacional.cat.