En la indústria actual de la música és innegable que des de fa anys el gènere urbà llatí s'ha apoderat del món. No hi ha lloc en el qual no arribi el nom d'artistes com Daddy Yankee o, en aquest cas, Bad Bunny. En el cas del 'Conill Dolent', el seu èxit ha estat exponencial, sent un artista estimat per la seva legió de fans, i objectiu de legió d'haters. Recentment, es va aixecar molta polèmica pels comentaris de la revista Forbes, que van descriure al porto-riqueny com a "Rei del Pop", un títol que durant dècades ha estat utilitzat per referir-se al ja mort Michael Jackson.

L'èxit de Bad Bunny calculat en sabatilles, 14 models diferents

L'estimis o ho odiïs, l'èxit de l'artista és inqüestionable i les seves propietats, riquesa, milions de reproduccions en diferents plataformes i seguidors per tot el món, i això inevitablement causa que tercers es comencin a interessar a Bad Bunny per un interès que pot arribar a ser mutu. Marques de roba, dispositius tecnològics, accessoris, o en aquest cas sabatilles. Són molts els models de sabatilles que tenen la firma de Bad Bunny en alguna part, especialment procedents de la marca alemanya Adidas.

Des de 2021, Benito Martínez i la marca de sabatilles van començar una fructífera relació comercial, amb unes sabatilles sota el nom "The First Café". Eren unes sneaker amb tons cafè que van arrasar i no van ser més que l'inici d'una relació que ha romàs fins al dia d'avui, comprenent un total de 14 sabatilles diferents a la venda, i que han estat comprades sense parar pels seguidors del porto-riqueny. No només Adidas s'ha interessat comercialment en el cantant. La influència de Bad Bunny ha arribat a un punt tan una cosa que companyies del nivell de Marvel Studios haurien conversat amb l'artista perquè tingui un paper en alguna de les seves futures pel·lícules, però aferrant a les marques de roba o sabatilles, Gucci és una altra de les que millor s'ha beneficiat de l'intèrpret de 'Soy Peor'.

Aquest mateix 2023 la marca de roba va anunciar "Savoy" una línia d'equipatge en col·laboració amb Bad Bunny, que com és d'esperar-se també es va vendre com a pa calent. Al costat d'ells va col·laborar Kendall Jenner, que també ha destacat pel seu èxit i influeix abans dels 30 anys, mateix motiu pel qual va aparèixer juntament amb Bad Bunny a Forbes, amb motiu de ser dues persones molt d'èxit i influents però que no han arribat als 30 anys. Els últims 5 anys de Bad Bunny han estat una absoluta escala cap a dalt, i no sembla que el seu èxit pari aviat.