Potser si són marcians acabats d'aterrar a la Terra no s'hauran assabentat encara que aquest cap de setmana hi ha hagut un casament. Un bodorrio entre la jet set. Incendis, mals rotllos entre sogres, la cunyada a empentes, fotos filtrades, el nuvi de ressaca contínua, males cares, prohibicions als convidats... La boda entre Tamara Falcó i Íñigo Onieva ha estat analitzat per passiva i per activa. La filla de la Preysler i la seva parella que li va posar les banyes s'han jurat amor etern a ulls de la revista que tenia l'exclusiva, ¡Hola! i a ulls dels assistents a l'enllaç, els 400 convidats que tenien passi, com si fos la targeta daurada amagada dins les xocolatines de Charlie y la fábrica de chocolate.
D'entre la llarguíssima llista de convidats, molts dels companys que té la celebrity pija al programa on col·labora regularment, El Hormiguero. Tamara fa allà una tertúlia on deixa anar la seva filosofia de vida i on analitza diferents notícies sota el seu peculiar prisma, per dir-ho suaument. I cap allà que van anar Pablo Motos, Núria Roca amb el seu marit Juan del Val, o les formigues Trancas i Barrancas, o el que és el mateix, Juan Ibáñez i Damián Molla. Quedem-nos amb aquest últim. L'humorista va fer un fil suposadament enginyós, on, ja que una de les condicions pels convidats era deixar el mòbil en unes guixetes durant tota la cerimònia i festa, perquè no hi haguessin filtracions que esbombessin exclusives milionàries, va aprofitar per fer després un resum sui generis, de què diu que va passar a la boda. Un resum, evidentment, fals i amb la intenció de, se suposa, provocar somriures i la claca a la xarxa.
"Acabo de salir de la boda de Tamara. No he podido contaros nada hasta ahora porque nos han quitado los móviles, pero ahora, de vuelta en el autobús, os voy a contar todo, punto por punto", diu Molla. I què ha explicat? Doncs per exemple això:
Acabo de salir de la boda de Tamara. No he podido contaros nada hasta ahora porque nos han quitado los móviles, pero ahora, de vuelta en el autobús, os voy a contar todo, punto por punto. Abro hilo: pic.twitter.com/irbLPieujD
— Damián Mollá (@Damianmolla) July 9, 2023
Lo primero ha sido citarnos en el Hotel Ritz, para llevarnos en autobús hasta El Rincón. En el autobús nos esperaba Mauricio, el mayordomo, para llevarnos hasta allí. Durante el viaje nos han puesto un vídeo de la infancia de Tamara y de Iñigo.
— Damián Mollá (@Damianmolla) July 9, 2023
Cuando hemos llegado nos han quitado los móviles al grito de “que me lo des”
— Damián Mollá (@Damianmolla) July 9, 2023
Nadie ha opuesto resistencia. Parecía que iban en serio.
Isabel Preysler vigilaba la operación desde lo alto del castillo con unos prismáticos y un walkie talkie.
Por fin han aparecido los novios. Iñigo Onieva a venido de la mano de su tía Maripili, que venía en un claro estado de embriaguez. Ha tropezado con Chabeli, que, muy elegante, le ha dicho “a ver si miramos, hostias”.
— Damián Mollá (@Damianmolla) July 9, 2023
Mucha clase.
Y después llegó el gran momento: Tamara ha hecho su gran aparición. Ha descendido en una red con un precioso vestido verde hierba con toques de camuflaje y una cola delantera que ha roto los esquemas entre los asistentes.
— Damián Mollá (@Damianmolla) July 9, 2023
Carolina Herrera ha musitado “se lo ha puesto al revés”
Lo siguiente ha sido la cena. Una carpa adornada con miles de velas donde nos han servido un extraordinario arroz tres delicias. Pepe de Masterchef ha destacado la originalidad de añadirle tortilla en lo que ha catalogado como “la reinvención de un clásico oriental”
— Damián Mollá (@Damianmolla) July 9, 2023
Ha sido una lástima que los baños estuvieran anegados. La orina salía por debajo de las puertas y hemos tenido que hacer nuestras necesidades entre los arbustos de El Rincón. Por suerte había muchos, y las pamelas que asomaban ayudaban a evitar los sitios donde no había que ir.
— Damián Mollá (@Damianmolla) July 9, 2023
Ahora vuelvo en el autobús de camino a casa. Llevo a Iñigo Onieva dormido en mi regazo y escribo a duras penas con la mano izquierda para no despertarlo.
— Damián Mollá (@Damianmolla) July 9, 2023
Disculpad la ortografía. Buenas noches (buenos días para vosotros)
L'evident to suposadament humorístic, però, ha tingut un moment on la brometa ha estat de molt mal gust. Un comentari sobre Pablo Hasél que ha indignat la xarxa. Diu 'Barrancas':
Todo esto ha sido compensado con el concierto sorpresa que nos tenían preparados. De entre un humo denso y rayos láser ha hecho aparición Pablo Hasel, que ha interpretado varios de sus mejores temas.
— Damián Mollá (@Damianmolla) July 9, 2023
Ha sido una sorpresa. Todos pensábamos que estaba en prisión.
Pero ya sabéis que Tamara es cristiana devota y que cree en el perdón.
— Damián Mollá (@Damianmolla) July 9, 2023
Por lo visto había usado su influencia como marquesa para convencer a Felipe VI para que lo indultase, y así lo hizo.
En agradecimiento, Hasel gritó “Viva Epaña y Viva el Rey”
Tamara lloraba de alegría .
La brometa covard contra algú empresonat de la manera com ho està el raper ha indignat moltes persones, que no s'han callat:
Can Hormiguero és tan gran que sempre hi cap una habitació d'immundícia més. pic.twitter.com/tbUdmF0l65
— Emma Zafón (@EmmaZafon) July 9, 2023
Un paio que té com a fita professional fer de formiga farlopera. Bueno, o de formiga i prou, no sé.
— Pep Corral Vilella (@pepcorral) July 9, 2023
Don Comedia li diuen pels cantons. Té la gràcia d'una lapidació.
— Álvaro (@alvaro_1917) July 9, 2023
Más de un año en la cárcel. Pero jaja qué divertido
— Marina Blue Check (@LaMueblesZ) July 9, 2023
Quin fàstic, com es pot ser tant miserable.
— Carles (@charlyconway) July 9, 2023