Bea Talegón marxa de Todo es mentira, de les productores de Toni Soler i Óscar Cornejo, per voluntat pròpia, abans no diguin ells que l'acomiaden. Després de l'escàndol de Risto Mejide mentint als seus espectadors dient que el programa era directe quan era gravat i fent passar Talegón per covarda, la columnista d'El Nacional anuncia que no tornarà mai més al programa:
A partir de hoy hago público que viendo el comportamiento del programa @todoesmentiratv no volveré a colaborar con ellos. Tras exigirles aclaraciones por lo sucedido el pasado jueves 21/11, y habiéndose comprometido a aclararlo ayer lunes y no hacerlo, por mi parte pongo fin.
— Bea Talegón 🎗 (@BeatrizTalegon) 26 de noviembre de 2019
Está por ver la campaña que ahora quieran montar (con Risto a la cabeza) para manchar mi imagen. Algo que con “bromas” ya habían venido realizando. Intuyo que era lo que pretendía hacer desde hace tiempo. Una decepción sin duda comprobar que no te puedes fiar de casi nadie.
— Bea Talegón 🎗 (@BeatrizTalegon) 26 de noviembre de 2019
La procuctora de Cornejo, ex marit de Jaume Collboni i molt propera al PSC i al PSOE, decideix no respondre les contínues sol·licituds de la seva ja extertuliana per aclarir el maltracte que ha rebut. I Talegón ha entès que no la volen. Com va fer Toni Albà amb Polònia. Una pena per als espectadors, que s'han de conformar que el programa segueixi amb Girauta.