Beatriz Rico és una de les actrius que cau millor del panorama actual, Va fer-se molt popular quan a Telecinco protagonitzava el Telecupón, fora de l'època de Carmen Sevilla, on compartia protagonisme amb una mascota, un dibuix animat que es deia Hugo. Va fer programes infantils i va fer sèries juvenils, com Un paso adelante. Va ser molt popular per telegènica, desimbolta, simpàtica i exòtica. Ara segueix arrossegant passions fora de la TV. Amb 54 anys és mare i actriu i molt combatiu a twitter, on s'encara als haters que la critiquen per feminista, per empoderada i per fer i dir el que li dona la gana.
Conscient dels rezels que aixeca als masclistes li agrada reivindicar-se com una ànima lliure i en ple desembre acaba de penjar, no a Instagram sinó a twitter per ser encara més explícita, fotos seves com li agrada, a una platja naturista al desembre. Són tan elegants, tan maques i tan xules que qui les critiqui farà el ridícul: "Que me he hecho nudista. Después de la experiencia de la semana pasada, ya soy una más en Vera. Bueno, o no. Porque el gorrito lo llevo. El gorrito es un textil, así que en teoría, desnuda lo que se dice desnuda no estoy. Es decir: unas gafas de sol (por ejemplo) supongo que no cambiarían la cosa, y seguirías siendo nudista a pesar de llevarlas. Pero… un gorro? 🤔. No sé, eh? Tengo mis dudas. Para quedarme tranquila de cumplir con mi nueva faceta naturista, ya veis que en la segunda foto me lo quité. Ese retrato se llama “culo veo, culo quiero”. Playa de Vera (Almería). Diciembre. A 22 graditos y un solecito que no te lo puedes creer. Como buena asturiana, yo soy más de frío y lluvia, pero reconozco que, de repente, playa y despelote con la Navidad de fondo, pues oye, tiene su aquel "
Como esto no es Instagram, y nos conocemos, me adelanto contestando a las preguntas impertinentes (y aviso que en la siguiente foto enseño el culo, para los de los soponcios y los ataques):
— Beatriz Rico (@bearicoactriz) December 2, 2024
Porque me gustan, porque me gusto. Porque me apetece. Porque es mi cuerpo y mi red pic.twitter.com/oyGZhJH3vo
es un textil, así que en teoría, desnuda lo que se dice desnuda no estoy. Es decir: unas gafas de sol (por ejemplo) supongo que no cambiarían la cosa, y seguirías siendo nudista a pesar de llevarlas. Pero… un gorro? 🤔. No sé, eh? Tengo mis dudas.
— Beatriz Rico (@bearicoactriz) December 2, 2024
Para quedarme tranquila de pic.twitter.com/lOlp4BFrx1
cumplir con mi nueva faceta naturista, ya veis que en la segunda foto me lo quité. Ese retrato se llama “culo veo, culo quiero”.
— Beatriz Rico (@bearicoactriz) December 2, 2024
Playa de Vera (Almería). Diciembre. A 22 graditos y un solecito que no te lo puedes creer.
Como buena asturiana, yo soy más de frío y lluvia, pero
reconozco que, de repente, playa y despelote con la Navidad de fondo, pues oye, tiene su aquel 😎.
— Beatriz Rico (@bearicoactriz) December 2, 2024
FUN, FUN, FUUUN 🎅🏼
Algú creu que li criticarà aquestes fotos? Ella mateixa respon: "Lo harán. Pero no por las fotos. Por ideología: hay gente que me sigue porque les caigo mal, y aprovechan cualquier contenido que comparto para intentar hacerme daño. Spoiler: no lo consiguen". Bonica manera per enfrontar-se a la ira de twitter, als tristos, als amargats, als intolerants, als envejosos, als pobres d'esperit: repartint bellesa i llibertat. Rico és rica.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!