Des que dilluns Albert Rivera va dir adéu, tothom hi ha dit la seva. Arrimadas amb llàgrimes als ulls. Arcadi Espada o Javier Nart amb un somriure als llavis i sense desaprofitar l'ocasió de passar comptes pendents. Els dies passen, però encara ressona la fugida cames ajudeu-me d'algú a qui la política va girar l'esquena. Mentre el gosset Lucas busca qui l'ensumi a partir d'ara, mentre Rivera i Malú compren entrepans en un bar de carretera, algú molt proper a l'exlíder de Cs, la seva exparella Beatriz Tajuelo, també ha analitzat el fracàs polític d'algú que es creia que es menjaria el món, quan l'únic que s'ha menjat, amb prou feines, ha estat la taronja del seu partit. I pansida. 

rivera i tajuelo gtres

GTRES

En una entrevista concedida a la revista Vanity Fair, qui va ser parella seva fins fa un any es mostra sorpresa de la renúncia del seu ex, tot i el daltabaix electoral. La catalana es mostra abatuda i assegura sentir "una gran pena ver en qué ha acabado el partido tras estas elecciones. Habrán acertado más o menos, pero ese partido está lleno de valor humano, de esfuerzo y de sacrificio. De eso sí que le puedo hablar y ese es el motivo de mi pesar". Tajuelo dibuixa un Ciutadans d'anunci de compreses on l'únic que falta és el 'sum, sum' i l'"¿A qué huelen las nubes?": "Era un partido lleno de ilusión. Lo mejor de todo era ver a todos entusiasmados con lo que hacían. Nadie se quejaba de nada. Recuerdo cómo íbamos todos juntos de campaña en furgoneta". Com un grup de música. Però ara ja ningú compra els concerts de Rivera.

Albert Rivera Malú bar carretera Telecinco

Telecinco

Li pregunten més sobre Rivera. "Su relación con Rivera suscitó un gran interés en la prensa. Y lo mismo ocurrió con su ruptura. ¿Cómo lo ha gestionado?". Resposta: "Fue duro al principio, fui digiriéndolo como mejor pude. Siempre conté con el apoyo de los míos, que supieron entender lo complicado del momento". Ara, qui viu un moment professional complicat és el partit taronja, amb 10 minsos diputats al Congrés. Arrimadas pot reflotar el vaixell? Tajuelo té clara una cosa: "Tiene fuerza, mucha experiencia y conocimientos para liderar el partido perfectamente. Por supuesto también hay otros posibles candidatos cualificados. Aunque estaría bien que fuera una mujer la que liderase el partido, actualmente no hay ninguna en la primera línea política".

arrimadas plora

GTRES

L'ex de Rivera es mostra preocupada pel que pugui passar al partit pel qual sent simpaties i pel que pugui passar a Espanya, amb l'ascens de Vox ("me preocupa. Estoy muy en desacuerdo con los planteamientos de ese partido, en relación con la inmigración, los refugiados, los derechos LGTBI, la sanidad universal... ¡Los extremistas y los populistas no son buenos compañeros de viaje!") i l'allargada ombra de l'independentisme: "La situación en Barcelona, en toda Cataluña en general, es muy preocupante y se ha generado un clima de crispación muy grande. Yo me siento española y catalana y creo que la riqueza de la diversidad de nuestro país es una de nuestras señas de identidad".