TV3 acaba l'any com el va començar, sent la TV preferida dels catalans. Si la cadena líder té un forat és amb l'audiència més jove i per això ha entrat de ple a la TV per internet, amb programes alternatius. La gran aposta de l'any és fer TV per veure en diferit: Bricoheroes, Mood Z o La Comunitat. Són espais pensats per gent jove que no acostuma a mirar TV3. Bon intent que no té èxit en l'emissió convencional. Bibana Ballbé va fer un fluix 3,6% diumenge passat. La graella de TV3 no és el seu espai.
A l'espera de la segona temporada de La comunitat, els fans de Ballbé l'han vist créixer a TV3 bona part dels seus 43 anys: Silenci, Bestiari il·lustrat, El club amb el seu company Albert Om..., programes que han quedat gravats en la memòria tot i emetre's sovint pel canal 33. El seu instagram té més followers que espectadors diumenge. 50 mil seguidors que coneixen el seu guapíssim fill Max, de 4 anys, i el pare de la criatura, Ricard Abadias, un jove empresari de look surfista:
Si l'èxit a la TV té un ingredient bàsic, la telegènia, els Ballbé-Abadias en tenen a cabassos. Guapos fins a dir prou. TV3 té una graella plena de cares en una cadena líder. I desaparegut el suplement català del Lecturas, per veure'ls guapos i en família tots passen per EN Blau. També el 2021.