Brad Pitt ha llançat la seva pròpia marca de cosmètics, Le Domaine, que es basa en ingredients naturals del seu celler Château Miraval. La marca compta amb una gamma de productes per a la cura de la pell i el cos, tots ells elaborats amb ingredients ecològics i sostenibles.
La nova aposta de Brad Pitt
L'estrella de Hollywood ha estat involucrat en el procés de creació de Le Domaine, des de l'elecció del nom i la identitat de la marca fins a les proves dels productes. Per aconseguir desenvolupar aquesta línia es va unir al Dr. Pierre-Louis Teissedre i al Dr. Nicolas Lévy. El Dr. Nicolas Lévy es va encarregar de crear el ProGR3®, una combinació de resveratrol derivat d'arracades de vinya, apigenina de l'extracte de camamilla i catequina del te verd, tal com explica la revista Elle en el seu lloc web. Per la seva part, el Dr. Pierre-Louis Teissedre, enòleg, viticultor i especialista en salut, va desenvolupar el GSM10®: un actiu exclusiu amb extraordinàries propietats antioxidants que combat l'oxidació cel·lular a través d'un compost derivat dels orujos de raïm orgànic, i que conté les llavors del raïm garnatxa, així com les llavors i la pell del raïm syrah i monastrell de la família Perrin.
El cert és que la passió d'aquests tres per combinar la ciència i la naturalesa va donar com a resultat Le Domaine, en el qual els cellerers han treballat mà a mà al costat dels científics, per donar vida a una col·lecció única per a la cura de la pell que ofereix potents resultats per envellir bé. Aquesta línia es caracteritza per ser vegana sense gènere i útil per a tota mena de pells, els productes de les quals estan compostos per ingredients d'origen natural, principalment el raïm. El millor de tot és que és que tant els ingredients com els procediments que utilitzen per a la seva elaboració són completament respectuosos amb el medi ambient.
Brad Pitt es manté jove amb els seus productes
Segons el testimoni del mateix actor, utilitza "la crema The Creme diàriament. És el meu producte favorit. M'agrada molt la textura perquè és cremosa i hidrata ràpidament. Fa que la meva pell sigui molt més còmoda sota el sol de Califòrnia". Però, malgrat utilitzar aquests productes, ha deixat clar que no vol ser imatge de marca: "Aquest no és el pla. Le Domaine no pretén ser una marca de/per a famosos. És una gamma de cosmètica antienvelliment per a cada home i dona. M'encanta la idea d'una línia sense gènere. Quan ho creguem amb els Perrin, coincidim que no volíem un rostre que el representés", va assegurar.
El procés d'envelliment ens afecta tots. I aquest fet indiscutible és el que fa que Le Domaine sigui universal. Els seus productes són intencionalment neutrals quant al gènere i estan dissenyats per a tots, independentment de les característiques relacionades amb el tipus o fenotip de pell. De fet, des de la marca de Brad Pitt asseguren: "Creiem que la pell és un bé que cal cuidar i els nostres productes són aptes per a totes les edats perquè redueixen els efectes de la progerina, causant de l'envelliment de la pell".