Britney Spears is the new face of Kenzo. Els publicistes d'aquesta marca de roba no s'hi han trencat el cap: "Britney Spears és la nova cara de Kenzo". I tan nova. Quan es mira al mirall veu a una altra persona, una nena més jove que ella mateixa quan va debutar en trenetes i uniforme escolar a Baby one more time l'any 1998, quan tenia 16 anys.
Nena ho has tornat a fer, l'enèsima reinvenció de la cantant nordamericana consisteix a protagonitzar una campanya de roba que Kenzo ha desaprofitat. Diu que vesteix Britney però podria ser qualsevol altra model, perquè qui ells diuen que és Britney ni se li assembla.
Als 36 anys i amb un nòvio personal trainer no cola que hagi canviat tant. La seva última fotografia en públic mostrava la senyora ex addicta, de morros inflats, eye liner excessiu i tenyidíssima que tots coneixem. La Macaulay Culkin amb tint ros platí. Pretenen fer-nos creure que la Britney que va anar als Premis Beauty del 25 de febrer de 2018 de la primera foto i la d'instagram de Kenzo són la mateixa. Volen fer-nos passar bou per bèstia rossa.
El curiós cas de Britjamin Button, la persona més jove cada dia que passa, com a la pel·lícula de Brad Pitt. Kenzo és una marca japonesa i allà envellir és una cultura en sí mateix. Però ens estan enganyant com a xinesos.
La llista de celebrities passades pel taller es dispara exponencialment a mesura que s'acosta l'estiu. Però entre la panxeta de Selena Gomez i el dibuix animat en què s'ha convertit Britney, no hi ha color. O és el color del filtre del photoshop.