Juanjo Ballesta és als 34 anys un dels actors més estimats. Té autenticitat. En cap paper de cinema o TV mai no sembla impostat. Des que va cuinar, triomfar i plorar a Masterchef Celebrity davant de milions d'espectadors de TVE, té un lloc al cor dels que no són cinèfils però detecten veritat. El noi durant aquella etapa va patir una crisi matrimonial que va acabar en divorci.
La seva parella de tota la vida i mare del seu fill, la perruquera Vero Rebollo, va decidir posar fi a la relació. Juanjito, el fill de 16 anys, vivia amb el pare però ara per motius de feina viu amb la mare. I ha esclatat la guerra entre els dos ex per l'impagament de la pensió d'aliments del menor. Qui no paga és Juanjo Ballesta. La seva ex ha publicat un post a Instagram que posa a parir l'actor:
Tot ve d'un missatge de l'actor a Instagram. Juanjo Ballesta: "Eres y serás siempre la mujer de todas mis vidas. Aunque a veces no nos entendamos y pongas cosas de mí. Me la suda completamente. Mi corazón me dice que no te pague con la misma moneda. Pase lo que pase y por mucho que me intentarás hacer daño siempre estaré para ti y los tuyos. Aunque no tengas razón". La seva exdona li contesta també a les seves xarxes socials, bronca en públic.
Vero Rebollo: "Voy a ser muy breve, Juanjo. No intento hacer daño a nadie. Decirte que pases manutención después de un año y medio separados no creo que sea hacer daño. El niño vive conmigo pues el padre tiene obligaciones. Trabajo en dos sitios para que me llegue para la casa, la luz, el agua, la comida, los gastos... Como no tenemos ningún convenio regulardor te aprovechas de eso y me dices que hasta que no lo diga un juez no me das nada. No sé ni cómo tienes vergüenza a poner esas cosas sabiendo que no me voy a quedar callada. Que soy más clara que el agua y que valgo más por lo que callo que por lo que hablo. Eso lo sabes tú y todo el que nos conoce. No me hagas explotar que eres más falso y más bien queda...". Ballesta no ha contestat.
El motiu del divorci
La ruptura no va ser de comú acord sinó que va ser ella qui el va abandonar. I només dos mesos després, Vero estava amb un altre home. Sembla que va canviar un per l'altre. Ballesta va explicar: "Las cosas van bastante bien. Hago vida de soltero, con el niño para arriba y para abajo porque la madre trabaja. Siempre que ella quiere se lo llevo para que lo vea, porque para ella es duro, de un día para otro, desprenderte de tu hijo y tener que buscarte la vida. Ella fue la que tomó la decisión de irse, se le fue el amor y ya está, pero quedamos muy bien”. Ahora ya no: guerra.