El 23 d'abril no només ha fet florir roses vermelles per tots els carrers de Catalunya, també ha donat ganes de celebrar l'amor. El dia dels enamorats se celebra cada dia, però aquesta setmana tan bonica del mes d'abril ens fa treure la nostra part més romàntica. Entre roses, dedicatòries i sorpreses d'amor, hem pogut veure una nova dedicatòria romàntica en una parella VIP, i no, aquest cop no parlem de cap nova relació de les nostres celebritats, ens referim a un aniversari d'una relació maquíssima que ens enamora cada vegada que apareixen junts: Candela Serrat i Daniel Muriel.
La filla més petita de Joan Manuel Serrat és actriu i actualment es troba entre l'elenc d'actors de l'obra de teatre Todos los Pájaros, que aterra a Barcelona fins al pròxim 18 de maig, és mare de dos fills: Mèrida, la qual ja té 5 anys i el petit Daniel que va néixer el passat mes d'agost i és actualment el sisè net del cantautor català. Una família maquíssima que ha format amb Daniel Muriel, actor de Valladolid que va conèixer durant el rodatge de la sèrie Seis Hermanas on tots dos van participar l'any 2016 i la setmana passada va fer nou anys que estan junts. Així han celebrat el seu amor. Atents.

Just poques hores després de viure el Sant Jordi, Daniel Muriel va voler dedicar-li unes paraules a la seva dona per la xarxa. Una dedicatòria d'amor que pren forma de rosa, ja que, per molt que a Madrid no se celebri tant aquest dia, l'actriu és catalana i el seu home sabia que en un dia tan especial per Barcelona, la ciutat del Mediterráneo, havia de fer-li un gest d'amor. El cert, però, és que van passar el dia separats. Candela Serrat aterrava a Barcelona per fer la primera actuació de Todos Pájaros al Teatre Apolo i va viure Sant Jordi en primera persona des de la capital catalana, un dia que la va enamorar i així ho va ensenyar via Instagram. Tot i això, des de la distància, Daniel Muriel va tenir un gest d'amor molt maco de felicitar a la seva parella per aquests nou anys junts d'amor. Ho va fer amb un recull de fotografies i unes paraules que fan caure la llagrimeta.
Daniel Muriel recopilava algunes de les millors imatges de tots dos i escrivia el següent en la publicació: "La semana pasada esta bella mujer y yo celebramos nuestros 9 años juntos. 9 años de aventuras, de amistad, de risas, de algún llanto, de equipo, de canciones, de palomitas, de amor, de locuras (2 en forma de niñ@s), de viajes, de trabajo... en resumen de Vida. Te quiero @candelaserrat" A més, també tenia el detall de mencionar l'obra de teatre Todos Pájaros: "(Por cierto, si estáis por Barcelona, ayer estreno la obra de teatro Todos Pájaros en el Teatro Apolo, y estarán allí un mes. No os la perdáis!)" Maquíssim. De moment, no hem pogut llegir cap resposta pública de Candela entre els comentaris, segurament l'actriu ha volgut fer-ho a través d'una trucada o organitzant la pròxima cita.
La parella es va casar l'any 2019 a Menorca, tots dos van anar vestits de blanc i ella va optar per donar-li un toc especial amb uns botins de color daurat que es van convertir en les protagonistes de moltíssimes imatges sobre el seu look. Justament un any després va arribar a les seves vides Mérida, la primera filla de la parella, la qual no apareix mai el seu rostre per la xarxa, ja que procuren mantenir la seva privacitat. El mes de febrer del 2024 anunciaven a través d'un dibuix de la nena petita que tornaven a estar embarassats i esperaven un segon fill. Durant l'embaràs els seus seguidors van tenir molta expectació per saber el gènere del bebè, ja que hi va haver unes declaracions de l'actor que va fer pensar si es tractava d'una germaneta, però finalment va néixer el petit Daniel, amb el mateix nom que el seu pare.
Daniel Muriel i Candela Serrat fan una parella molt tendra que aquest any celebra 9 anys junts i l'any que ve compliran una dècada. Per molts anys més!
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!