Aquest dimecres, dia dels enamorats, Sant Valentí, 14 de febrer, sembla que serà un dia especialment romàntic per alguna parella. No pels reis Felip i Letícia, però sí per una dona molt televisiva i un actor, que pel que hem sabut avui, són nova i sorprenent parella. Aquest 14 de febrer, dimecres, també és dia de revistes del cor, dia de portades, i una ha cridat l'atenció del personal, la de la revista Semana. Per què? Qui hi surt? Alejandra Rubio, filla de Terelu Campos, menjant-se a petons amb Carlo Costanzia jr., fill de Mar Flores i Carlo Costanzia.
Des que el fill de Mar Flores va seure al plató de ¡De viernes! i va començar a esbombar com va ser la seva infantesa, a criticar la mare i tot quisqui, i a justificar el pou de drogues en que va caure: "Mi infancia fue difícil, no es feliz. Una infancia bajo el foco mediático subyugada a toda la prensa que se podía hacer en ese momento de mi madre, de mi padre, de la separación entre ambos, esta separación tan mediática y dramática que tuvieron los dos. Claramente era la mejor manera de evadirme de todo esto... Era un acto de rebeldía que pasó a ser un oasis personal. Una vía de escape". L'actor ha tornat al panorama televisiu, no per la seva feina interpretativa, sinó per parlar de la seva intimitat... I per fotre algun mastegot a l'ex de la seva mare, Alessandro Lequio: "Me parece muy gracioso que un tipo como Lequio, que ha vendido a mi madre por todos lados, la quiera defender o quiera decir algo u opinar de mi vida. Que yo he sido problemático, cuando a lo mejor lo he visto una vez en mi vida".
En fer-ho, Alessandro Lequio el va deixar a caldo: "Yo le conozco porque venía a casa de Ana Obregón y jugaba con mi hijo. Ha sido un chico problemático desde muy pequeño y eso lo veían todas las personas de su entorno. Yo entiendo perfectamente que un hijo de Mar Flores no le tenga simpatía a Alessandro Lequio, asumo lo que me toca y no quiero entrar en conflicto con este chico. Yo en esa historia no tenía pareja y fui el único al que se le acusó hasta de la muerte de Manolete. Facturamos todos pero eso es historia y la historia hay que dejarla en el pasado".
Mar Flores es va casar amb Carlo Costanzia di Costigliole el 1992 i van estar junts fins el 1996. Just després, el 1997, va ser parella d'Alessandro Lequio. Sense solució de continuïtat. Un clavo saca a otro clavo. I sobre aquesta qüestió, el gran Alfons Arús ha fet una revelació sensacional al seu exitós humorning-show de cada matí a La Sexta, Aruser@s. El presentador català ha recordat una anècdota passada en un programa que ell presentava. "Yo siempre le llamaré 'Constanza' porque tuve la ocasión de entrevistar a su padre, y su padre me corrigió", comença dient ell.
Explica Arús que "tuve la oportunidad, y esto fue una locura por mi parte, de en el mismo programa y sin que ellos coincidieran en el camerino, entrevistar por un lado a Carlo Constanzia y, al cabo de media hora, a Alessandro Lequio, sobre el mismo tema: Mar Flores". Explica que el comte italià va donar tot tipus de detalls de la vida paral·lela de Mar Flores... "El problema es que cuando Carlo Constanzia llega al hotel, pone la cadena en la que se está emitiendo nuestro programa y ve que en el mismo plató en el que ha estado él hace media hora, está Alessandro Lequio dando la otra versión. Muy bien, no lo encajó. Bueno, son cosas del pasado". Sensacional. Arús, meravellós.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!