Quan no s'ha apagat la polèmica pels anuncis de bancs fets per presentadors de TV3, com Lluís Marquina o Mari Pau Huguet , en sorgeix una de nova. En aquest cas no afecta presentadors de TV pública però l'efecte sobre el teleespectador és semblant. Empreses de joc on line contracten cares televisives per promocionar aquesta afició/vici que està fent repuntar els casos de ludopatia, especialment entre els més joves. L'última cara coneguda que ha acceptat promocionar-lo és el presentador de Telecinco Carlos Sobera . El seu anunci provoca ansietat només de mirar-lo i escoltar-lo:

Sobera per triplicat amb música de tensió, imatges rapidíssimes i un eslògan que fa por: "Juega juega juega". A qualsevol clínica de desintoxicació explicarien que l'espot faria recaure tot ludòpata rehabilitat. I a la xarxa estan decidits a ensorrar Sobera:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Telecinco

 

 

 

La xarxa s'ha atipat amb Sobera perquè és una cara amable que fa concursos a la TV. D'ell no s'ho esperaven. Però els famosos que agafen els diners de les cases d'apostes i  corren són moltíssims: José Coronado, Jorge Javier Vázquez, Belén Esteban, Vicente del Bosque, Neymar, Ronaldo i molts periodistes d'esports: Manolo Lama, Juanma Castaño o Josep Pedrerol.  I el poderós Reial Madrid ha portat durant molt de temps al pit, al costat de l'escut, la publicitat d'una empresa d'apostes on line. Això demostra que aquestes empreses tenen molts diners i alguns famosos pocs escrúpols. El Congrés dels diputats ha instat el govern Sánchez a prohibir que els famosos anunciïn jocs i apostes. Veuren si el lobby ho atura. Què ens hi juguem?