Des que Alejandra Rubio va anunciar el naixement del seu primer fill juntament amb Carlo Costanzia, la filla de Terelu Campos va deixar clara la seva intenció de mantenir en el més absolut secret la identitat del seu nadó. Malgrat la insistència dels mitjans i la curiositat del públic, la parella ha estat taxativa: no es publicarà cap imatge del petit. Tanmateix, darrere d'aquesta estricta mesura hi ha una raó de pes que ha generat una enorme bretxa dins del seu cercle familiar.

Fonts properes a la família asseguren que Alejandra no confia plenament en el seu entorn, especialment en la seva mare i la seva tia, Carmen Borrego, que en els últims mesos ha estat blanc de crítiques per comercialitzar amb la seva vida privada. La por d'Alejandra a què algú filtri fotografies del nadó ha estat tal, que ha pres una dràstica decisió: prohibir taxativament que la seva mare i la seva tia tinguin imatges del seu fill als seus mòbils.

Desconfiança o paranoia? La dura mesura que sacseja la família Campos

Aquesta sorprenent decisió n'ha deixat molts amb la boca oberta. D'acord amb informacions revelades a Espejo Público, Alejandra ha estat molt clara amb la seva mare: cap imatge del nadó no ha de ser compartida, ni tan sols amb familiars propers. L'ordre ha estat tan contundent que Terelu, per evitar qualsevol problema amb la seva filla, hauria optat per no tenir ni una sola imatge del petit al seu telèfon mòbil.

Però la situació va més enllà. Segons reports del programa, alguns familiars propers de Màlaga encara no han vist el nadó, ni tan sols en fotografies, malgrat que ja han passat dos mesos des del seu naixement. Aquest nivell de secretisme ha estat qualificat d'"excessiu" per part d'alguns col·laboradors del matinal, que no comprenen l'extrema mesura presa per la jove mare.

Carmen Borrego en el punt de mira: serà capaç de trair la confiança de la seva neboda?

El recel d'Alejandra respecte a la seva tia Carmen Borrego té fonaments. En els últims mesos, Carmen ha protagonitzat una sèrie d'escàndols familiars, especialment relacionats amb l'exposició mediàtica del seu fill, José María Almoguera. La tia d'Alejandra ha estat assenyalada en repetides ocasions per "capitalitzar" els seus conflictes personals per mantenir-se en el candeler televisiu. Per això, Alejandra tem que la seva tia no respecti la privacitat del seu fill i que, si arriba a obtenir una foto del nadó, pugui acabar en els mitjans o utilitzada com a moneda de canvi en algun plató de televisió.

La situació ha desencadenat un gran debat entre els col·laboradors televisius. Gema López va ser taxatiu en qualificar l'actitud d'Alejandra Rubio com a "psicòtica" i va assegurar que, encara que la jove vulgui protegir la imatge del seu nadó, aquest nivell de desconfiança dins d'una família és preocupant. Per la seva part, Pilar Vidal no va dubtar a posar "la mà al foc" assegurant que Terelu sí que té fotografies del seu net, però ha decidit mantenir-les en secret per evitar conflictes amb la seva filla. El temor d'Alejandra Rubio no és infundat, ja que la seva pròpia mare ja li va fallar en el passat en revelar, accidentalment, el sexe del nadó quan la jove intentava mantenir-lo en privat. Ara, amb aquesta nova norma infrangible, la influencer sembla decidida que el seu fill no sigui utilitzat com un nou recurs mediàtic dins de la seva família.