Carmen Lomana, acarnissant-se amb una menor. Sembla mentida però és així. La visita de Greta Thunberg a Madrid no ha agradat gens a la ‘socialité’ castellana, que n’ha fet un article duríssim al diari ‘La Razón’. A la jove activista sueca la defineix com “una pobre niña enferma”.

carmen lomana gtres

GTRES

greta thunberg lisboa efe

EFE

Per a la multimilionària lleonesa, Greta Thunberg fa cara de “cabreada y perturbada”. Segons Lomana, perquè “quizá esté harta de la explotación y el negocio que ha hecho enriquecerse a sus padres a su costa. Debería estar en el colegio y tratándose sus múltiples problemas psicológicos”, en referència al seu Asperger. Sobre el seu viatge a la Cimera del Clima de Madrid, la Carmen ho té clar: no hi hauria d’haver anat. “Donde deberían dirigirse es a China, que está contaminando de una forma atroz ¿Por qué Greta no se presenta en la plaza Roja de Pekín a montar el numerito?", es demana al seu article de ‘La Razón’. Però la Greta va decidir desplaçar-se fins la capital espanyola i Lomana li recrimina com hi va arribar: “Ese barco tiene dos potentes motores que consumen. Si es tan activista y purista, que hubiese venido en un barco a vela o con activistas entregados a la causa remando en galeras”. És com allò que no es pot ser d’esquerres i tenir un Iphone.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mi #crónica 📃 de hoy en @larazon.es 🗞

A post shared by carmen_lomana (@carmen_lomana) on

“Cuando la veo con esa mirada enloquecida y su ceño fruncido pienso en cómo se puede permitir esta explotación, y lo que es peor, montar esa locura a su llegada a Madrid como si fuese una estrella de rock y utilizando a niños que deberían estar en casa con sus padres o en el colegio enseñándoles a comportarse”, acaba l’article de Lomana. Unes paraules que ha repetit, fil per randa, en una entrevista que li han fet avui a la cadena COPE.

greta thunberg efe

EFE

Un munt d’atacs contra la nena Greta Thunberg que li han costat una pluja de crítiques. Carmen Lomana ha compartit l’article a les seves xarxes socials i una onada d’indignació l’ha acabat ensorrant:

comentari 1

comentari 2

comentari 3