Fer un programa com First dates, cada dia, al vespre, des de fa segles, provoca un efecte secundari immediat: que degut a la gran quantitat de gent que va a trobar parella, degut als molts comensals que porten al programa a tenir la primera cita mentre sopen, hagin de donar cabuda a més d'un impresentable. D'energúmens que han passat pel programa presentat per Carlos Sobera a Cuatro n'hi ha hagut molts. Indocumentats i indocumentades, gent sense dos dits de front i el que és pitjor, persones que no respecten els altres i que deixen anar tan alegrement, en una televisió estatal, imbecil·litats, actituds i frases catalanòfobes. No ha estat la primera vegada que passa ni serà la última, però atenció a l'esperpent d'aquest jove andalús de 20 anys.
Aquesta és la cara de fàstic que posava un tal Nacho, un solter que va anar a una cita amb una noia andalusa com ell, María. Comença preguntant-li per què no ha fet cap carrera. Ella respon que la nota per entrar a infermeria no era suficient. De fet, era força baixa. Ell contraataca seguint preguntant sobre el tema i li diu "¿Cuál es la nota más baja que has visto?" per poder accedir a alguna carrera en alguna universitat. La jove li respon que "en Barcelona..., pero es que irme a Barcelona...". Ell bufa i fa un "...uf... en Barcelona... está curioso Barcelona, ¿eh?". La María li respon que "a mí el catalán me gusta mucho, ¿eh? Me dió una época con el catalán", i ell torna a posar cara com si anés a vomitar els aperitius que els hi han posat a taula: "...son de la hermandad del puño. Qué poco les gusta soltar los cheles, hijo, qué barbaridad".
Ella el talla dient-li que "mi madre es catalana" i ell es fa el graciós: "Ole, buena patinada he pegado. Derrape gordo. Pero bueno, me suele pasar, soy un poquito bocazas y cuando abro la boca sube el pan". El que és, a banda de bocazas, és un tipus lamentable, catalanòfob i més de dretes que Abascal: "Me gustan las chicas buenas, divertidas y de derechas, importante. Yo, todo lo que sea de izquierdas no...". La noia li diu que "puedes ser de izquierdas y buena gente" i ell: "es que eso no es compatible". Hi ha més: "¡Coño! ¡Que a mí me gustan los toros! Me gustó mucho una vez que mi padre me puso una vez una corrida de toros de Jesulín en que le tiraban las bragas a Jesulín y yo dije: 'Buf, tremendo!'". El que és tremendo és que encara hi hagi gent així, i orgullosa de sortir per la tele dient el que diu:
Que el voto de este infraser valga lo mismo que el del resto de la población debería ser delito. pic.twitter.com/ROSRrvARAG
— 🔻Malamente®🔻 (@MalaMalamente) January 24, 2024
Menuda imagen estamos dando los de Jerez. Entre Álvaro Ojeda, este niñato o Inés Arrimadas, van a pensar que somos todos unos putos fachas de mierda. Menos mal que hay gente como @dsegoviaatienza que demuestra que hay gente digna por aquí.
— Alvar MS 💔✊💜 (@Alvar_MartS) January 24, 2024
Le gusta los toros porque tiran bragas. Bueno se entiende lo de ferraz y sus muñecas. Soy la chica y salgo corriendo.
— Antonio Alvarez (@antonioportu26) January 24, 2024
Qué puto ascoooo..no sé cómo la chavala aguanta sin echarse a reír en su cara endogámica o sin echarse a correr.
— La Negrita con Alma ✊🏿👩🏾❤️👩🏽🎷🎬🐶 (@afrosoulpride87) January 24, 2024
Pues no lo tomemos a coña porque ese tipo de chavales no paran de salir, ya los leemos aquí y ahora les empezamos a ver en la tv.
Andan sueltos 👀
Este niñato no es de derechas.
— erluchi erluchi (@erluchi) January 24, 2024
Es gilipollas!!
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!